Witamy !



[2.3] muli i długo nagrzewa świece

[2.3] muli i długo nagrzewa świece

Postprzez thecichy » 10 sty 2012 20:27:58

witam wszystkich frotowiczó był bym wdzieczny gdy by mi ktos pomogł natomiast moja frota 2.3 dieselek ma do stówki poł godziny dosłownie przebiegu na moje oko nie ma duzo 220tysiaków aha no i strasznie długo czekam az siwece zarowe sie nagrzeja
thecichy
 

Re: chce ale nie moze jechac

Postprzez wikked » 10 sty 2012 20:35:13

No to opisałeś usterkę. Z taką listą to do wróżki najpierw.
Opisz wszystko (poza teściową) co się dzieje z autem to może ktoś coś wymyśli.
Stwierdzenia typu "długo, łatwo, szybko" są zbyt subiektywne, więc zacznij jeszcze raz.
wikked
 

Re: chce ale nie moze jechac

Postprzez brum » 10 sty 2012 20:41:26

Sprawdź turbo, czy pompuje itd.
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: chce ale nie moze jechac

Postprzez wikked » 10 sty 2012 20:57:20

brum napisał(a):Sprawdź turbo, czy pompuje itd.

+ milion innych rzeczy .......
wikked
 

Re: chce ale nie moze jechac

Postprzez Trzeci » 10 sty 2012 21:00:35

no i najważniejsza rzecz kompresja :boss: :boss:
Avatar użytkownika
Trzeci
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1479
Obrazki: 5
Dołączył(a): 05 paź 2010 17:40:44
Lokalizacja: Usa
Pochwały: 14
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Samochód: Frontera B 2.2i Sport 1998-2004

Re: chce ale nie moze jechac

Postprzez sarman » 11 sty 2012 02:04:48

jak długo czekasz na nagrzanie świec to albo świece do wymiany albo aku masz do wymiany,
z brakiem mocy i przyspieszenia może być setki powodów, od kiepskiego paliwa, przez zblokowane hamulce, walnięte turbo, brak kompresji (tu też kilka możliwości: pompa, uszczelka pod głowicą), mógł się filtr od paliwa przytkać i za mało ropki podaje
przytkany katalizator (nie znam akurat Twojego silnika, wiec nie wiem czy masz)

a odnosnie przebiegu, róznie to bywa, ja przy 150 000 robiłem kapitalny remont silnika, bo jakiś czas temu termostat był walnięty i przegrzewał się troche silnik, zrobiłem to, ale niedługo po tym poleciała uszczelka pod głowicą, więc stwierdziłem, że skoro i tak silnik będzie grzebany (musiala iśc głowica do szlifu) to zrobie sobie wszystko i będzie na długo spokój

więc postaraj się bardziej sprecyzować usterke..
turn on 4x4 i byle do celu..
http://www.czaro.cafe/ - zapraszam po pyszną kawę
https://sarmangroup.org/ - Drukarnia, produkcja reklam
Avatar użytkownika
sarman
Bywalec
Bywalec
 
Posty: 135
Dołączył(a): 12 lip 2009 14:48:46
Lokalizacja: Gałkówek k/Łodzi
Województwo: Łódzkie
Samochód: Frontera A 2.2i Long 1995-1998


Powrót do 2.3 TD



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość