Bo mi olej do 120*C podskoczyć lubi jak mam silnik w stresie, a płyn około 95*C Mierzyłem pirometrem.
Chciałbym mieć olej chłodzony 100% i czy ma ktoś rysunek, jakiś schemat obiegu smarowania dla 2.3 DTR
Znalazłem 2, lub 3 wątki ale nie wiele z tego wynika, proszę o pomoc.
-- 10 lip 2016 22:58:06 --
klima napisał(a):Witam serdecznie, mam takie pytanie? Czy ktoś demontował zawór termiczny chłodnicy oleju?
Bo mi olej do 120*C podskoczyć lubi jak mam silnik w stresie, a płyn około 95*C Mierzyłem pirometrem.
Chciałbym mieć olej chłodzony 100% i czy ma ktoś rysunek, jakiś schemat obiegu smarowania dla 2.3 DTR
Znalazłem 2, lub 3 wątki ale nie wiele z tego wynika, proszę o pomoc.
I czy zawór termiczny znajduje się w elemencie nr 19 ? I czy ktoś może ma takie coś lub całą obudowę filtra ?
-- 10 lip 2016 22:59:03 --
Nr 9