





Witamy ! |
---|
|
adrian.lębork napisał(a): myślałem o podgrzaniu zbiornika palnikiem gazowym
przemekcrx napisał(a):filtr paliwa
Tomkoski napisał(a):U mnie to samo - widocznie ten typ (2.3 TD) tak ma.
Wydoiłem akumulator, prąd z drugiego auta też nie pomógł.
Dopiero sznurek i holowanie.
Z uwagi na śliskie drogi zacząłem od 5-go biegu.
Na początku słychać było pracę silnika, ale kontrolka od akumulatora świeciła.
Później zaczął palić na 3 gary i brak mocy (wciśnięty pedał gazu - nic szybciej niż na lince).
Dopiero po chwili zaczął normalnie palić (i miał kopa).
Obstawiam, że albo paliwo cofnęło się do baku (można wstawić zaworek zwrotny - czy coś),
albo paliwo zamarzło i dopiero pod wpływem jazdy dostał ciągu w wężyku i puścił.
Wieczorem po paru godzinach (3-4) odpalił od razu.
adrian.lębork napisał(a):Tomkoski a nie bałeś się że podczas ciągania froty może pęknąć pasek![]()
Tomkoski napisał(a):U mnie to samo - widocznie ten typ (2.3 TD) tak ma.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość