Witamy ! |
---|
|
Tak już jest, że im droższe paliwo, tym silnik słabszy. A tak naprawdę to po prostu kierowca ma mniej chęci do wciskania pedału gazuolszak1000 napisał(a):teraz leje bio jest trochę głośniejszy ale tylko na wolnych i ciut mocniejszy
jrzeuski napisał(a):Tak już jest, że im droższe paliwo, tym silnik słabszy. A tak naprawdę to po prostu kierowca ma mniej chęci do wciskania pedału gazu
Tia, tylko, że u mnie to działa. Jak się nie ma dojścia do taniego paliwa, odliczania VAT, instalacji gazowej itp. kombinacji, to pozostaje jedynie ekodriving, żeby nie zbankrutować.tomi napisał(a):jrzeuski napisał(a):Tak już jest, że im droższe paliwo, tym silnik słabszy. A tak naprawdę to po prostu kierowca ma mniej chęci do wciskania pedału gazu
ale się uśmiałem większej bzdury jak długo żyje nie słyszałem .... aż mi łzy poleciały
jrzeuski napisał(a):To jeszcze podaj przełożenie w moście, bo to ma znaczenie.
krynek napisał(a):...na pewno lepszy od awaryjnego jednorazowego i nienaprawialnego na każdym zadupiu 2.8 ....
jrzeuski napisał(a):TDSa też można naprawić w polu. Oczywiście, o ile ma się części. Z tym, że dopóki tłoki nie wyjdą bokiem to raczej dojedzie do domu. Jak mi padły zawory na jednym cylindrze to 15km do mechanika dojechał. Innym razem pękł pierścień i 20km do warsztatu kuśtykał. Dymił, mulił, ale dojechał. I wciąż żyje
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość