przez Indian » 13 wrz 2011 06:22:02
Do zdjęcia masz osłonę łańcucha rozrządu... czyli: spuścić płyn, wyjąć chłodnicę, węże paski itp, wisco, pompa wody, koło pasowe na wale, przewody wtrysków, pompa wtryskowa i już prawie ją masz. Jeszcze tylko miska olejowa... czyli osłona pod silnikiem, belka, uchwyt podtrzymujący miskę od strony sprzęgła, przedni dyfer, drążek kierowniczy poprzeczny, pokrywa rozrządu i dwie śruby (chyba klucz 13?). Jak zdejmiesz miskę osłona łańcucha jest Twoja. Delikatnie ją podważasz. Wymieniasz wszystkie uszczelki, simering na wale. Przy montażu czeka Cię PRAWIDŁOWE włożenie pompy wtryskowej oraz jej ustawienie. Pamiętaj, że wisco odkręca się w prawo (odwrotnie niż większość śrub) -klucz 32 na koło pompy a od czoła imbus chyba 8. Aby zdjąć koło pasowe trzeba zablokować wał na kole zamachowym i dalej kluczem 22 normalnie w lewo. Chyba niczego ważnego nie pominąłem. Robota, delikatnie mówiąc, przerąbana.