Witamy ! |
---|
|
Aha, ale blacha jest po obu stronach. Przynajmniej u mnie. Nad tą po lewej idą przewody paliwowe a nad tą po prawej hamulcowe. Jedne i drugie musiałem już wymienić z powodu przerdzewienia w tym miejscu.olszak1000 napisał(a):Witam w 2.3 tłumik jest po drugiej stronie.
GRZEGORZ85 napisał(a):Witam koledzy prosze o pomoc . Z jednego problemu w drogi jak juz pisalem w dziale problemy z odpalaniem mechanik nie mogl odpalic mojej froty przez ok 1,5 miesiaca ale juz jest ok samochod odpalony i wydawalo sie ze to juz koniec ale nie stety po odebraniu samochodu na drogi dzien samochod nie zapalil i sie zapowietrzył.Teraz szukamy przyczyny zapowietrzenia i tak przewody paliwowe przejrzane i przedmuchane ( mechanik mowil ze sprawdzal bo jak by bybly skorodowane to by je wymienial) zbiornik zdemontowany i przeplukany pompa zregenerowana wiec panowie gdzie moze byc przyczyna???? jeszcze jedo mialem wyciagane wtryski do sprawdzenia i inny mechanik powiedzial mi ze jak takie rzeczy sie robi to trzeba wymieniac uszczelki pod wtryskami bo jak sie tego nie zrobi to moze sie zapowietrzac i pewnie to jest przyczyna co o tym sadzicie???? i moze macie jakies pomysły o co chodzi z tym zapowietrzaniem ????? silnik 2.2 dti 99r.
Pawel napisał(a):...a może i ja przelewy przy wtryskach sobie wymienię Tak profilaktycznie...
kafell1 napisał(a):WItam, mam problem z powietrzem z paliwie, miałem powietrze w przewodzie zasilającym pompę. Powymieniałem przewody do samiutkiej pompy i powietrze z zasilania zginęło ale na powrocie nadal jest i po zgaszeniu samochodu i pozostawieniu go na 15 jest juz problem z odpaleniem. Gdzie jeszcze moze byc nieszczelność.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość