Witamy !



[2,3]zawór EGR odłączyć czy zostawić?

[2,3]zawór EGR odłączyć czy zostawić?

Postprzez woolf » 06 mar 2012 17:51:27

Witam. Czytałem na forum różne opinie dotyczące zaworu EGR. Założyłem nowy wątek bo nigdzie nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Mam proste dwa pytania. Odłączyć czy zostawić? Czy odłączenie poprawi osiągi czy też nie :niewiem: ?
woolf
 

Re: [2,3]zawór EGR odłączyć czy zostawić?

Postprzez Trzeci » 06 mar 2012 17:57:59

hmm powinno poprawić ale Euro V to Ty nie będziesz miał :D :D :D :D
Avatar użytkownika
Trzeci
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1480
Obrazki: 5
Dołączył(a): 05 paź 2010 17:40:44
Lokalizacja: Usa
Pochwały: 14
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Samochód: Frontera B 2.2i Sport 1998-2004

Re: [2,3]zawór EGR odłączyć czy zostawić?

Postprzez woolf » 06 mar 2012 18:07:48

a które z naszych A 2,3 ma? :guns: Czyli odłączyć?
woolf
 

Re: [2,3]zawór EGR odłączyć czy zostawić?

Postprzez Trzeci » 06 mar 2012 18:10:26

ja mam działający po zaślepieniu piorunującego efektu nie będzie,
w Tigrze miałem zaślepiony blaszką z puszki po piwie bo wiecznie się psuł i wywalał błędy.
Avatar użytkownika
Trzeci
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1480
Obrazki: 5
Dołączył(a): 05 paź 2010 17:40:44
Lokalizacja: Usa
Pochwały: 14
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Samochód: Frontera B 2.2i Sport 1998-2004

Re: [2,3]zawór EGR odłączyć czy zostawić?

Postprzez woolf » 06 mar 2012 18:24:10

a jak sprawdzić czy on w ogóle działa? W szkole (dawno, dawno temu) uczyłem się na dużym fiacie i ursusie C360 :niewiem: cholera tam takich problemów nie było.
woolf
 

Re: [2,3]zawór EGR odłączyć czy zostawić?

Postprzez Krogulec » 06 mar 2012 19:00:42

mam zaślepiony i nie zauważyłem różnicy.
Krogulec
 

Re: [2,3]zawór EGR odłączyć czy zostawić?

Postprzez jarmis71 » 22 kwi 2012 19:14:00

Witam czy może ktoś łopatologicznie wytłumaczyć jak zaślepić ten zawór bo mi wywala błędy??
Avatar użytkownika
jarmis71
Starszy Nowicjusz
Starszy Nowicjusz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 19 sie 2011 14:48:27
Lokalizacja: Dolnośląskie
Województwo: Dolnośląskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: [2,3]zawór EGR odłączyć czy zostawić?

Postprzez Trzeci » 22 kwi 2012 19:54:53

Kolego nie ten temat bo w 2.3 nie ma co wywalać błędów :boss: :boss:
Avatar użytkownika
Trzeci
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1480
Obrazki: 5
Dołączył(a): 05 paź 2010 17:40:44
Lokalizacja: Usa
Pochwały: 14
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Samochód: Frontera B 2.2i Sport 1998-2004

Re: [2,3]zawór EGR odłączyć czy zostawić?

Postprzez markus » 24 kwi 2012 12:16:12

Ja mam zaślepiony i jedyny zauważalny efekt to to, że nie dymi jak wściekły. Po odślepieniu i podpięciu go na siłowniku membranowym przy nawet niepozornym naciśnięciu na pedał akceleratora z rury wyłania się chmura czarnego dymu!!!
Nie polecam jechać wtedy za mną!!!
markus
 

Re: [2,3]zawór EGR odłączyć czy zostawić?

Postprzez jrzeuski » 24 kwi 2012 12:22:06

markus napisał(a):Ja mam zaślepiony i jedyny zauważalny efekt to to, że nie dymi jak wściekły. Po odślepieniu i podpięciu go na siłowniku membranowym przy nawet niepozornym naciśnięciu na pedał akceleratora z rury wyłania się chmura czarnego dymu!!!
Nie polecam jechać wtedy za mną!!!
Mam ten sam silnik i sprawny EGR. U mnie nic nie dymi. Czarny dym się pojawia dopiero przy 4tys. obrotów a i to nie zawsze. Nawet przy odpalaniu dymka mi nie puszcza :niewiem:
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: [2,3]zawór EGR odłączyć czy zostawić?

Postprzez markus » 24 kwi 2012 12:27:20

:niewiem: dlaczego tak jest ale zaślepiony nie dymi aż tak bardzo, działa ok!!! przy odpaleniu zadymi!!
Przypuszczam, że mały przebieg (blisko 130tyś km) pozwolił wtryskom się zabrudzić i dlatego się tak dzieje!! Powinienem zabieg czyszczenia wtrysków przeprowadzić, ale na razie śmiga bez problemów, więc nie będę kreował zbędnych wydatków!
Nawet nie we właściwym kierunku rozumowania idę, ale.... co tam!!!
markus
 


Powrót do 2.3 TD



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość