Strona 1 z 1

[2.3]problem z podcisnieniem

PostNapisane: 26 wrz 2013 18:19:18
przez Łukasz12502
niedawno kupiłem frote 2,3 i niestety wszystkiego niewiem.może ktoś pomoże gdzie powinien być podłączony wężyk podciśnienia ten u góry pompy wtryskowej,bo szukałem i niemam pojęcia,przewód kończy się w okolicy tego trójnika od wody i niewiem gdzie go podpiąć,od turbiny idzie do kolektora ssącego a tego niemam pojęcia gdzie podpiąć.poprzedni właściciel tak jezdził ale u mnie musi być zrobione bo skoro jest to musi gdzieś być założony.

Re: [2.3]problem z podcisnieniem

PostNapisane: 27 wrz 2013 07:50:22
przez broda
U mnie ten wężyk jest zaślepiony i ja tak jeżdżę bez żadnego problemu. Ale nie jestem pewny czy piszemy o tym samy. Daj może jakieś zdjęcie

Re: [2.3]problem z podcisnieniem

PostNapisane: 27 wrz 2013 17:30:01
przez Łukasz12502
chodzi o ten patrząc z przodu auta to na końcu pompy u góry.jak mi się uda to jutro zrobię zdjęcie.

Re: [2.3]problem z podcisnieniem

PostNapisane: 27 wrz 2013 17:45:49
przez broda

Re: [2.3]problem z podcisnieniem

PostNapisane: 28 wrz 2013 17:45:13
przez Łukasz12502
niestety akurat tego nie ma na tych fotkach,ja zrobiłem zdjęcie ale nie wiem jak je tu dodać.niestety komputery nie są moją mocną stroną :(

Re: [2.3]problem z podcisnieniem

PostNapisane: 28 wrz 2013 22:19:53
przez bienias_75
Wężyk od pompy idzie do EGR po drodze przechodzi przez czujnik termiczny - w okolicy trójnika wody. Czujnik termiczny znajduje się obok czujnika temperatury.

Re: [2.3]problem z podcisnieniem

PostNapisane: 29 wrz 2013 14:57:28
przez Łukasz12502
hmm,patrzyłem dzisiaj u mnie do tego czujnika termicznego nic nie jest podpięte czyli mam całkiem coś pokręcone albo zle podpięte :( może ma ktoś zdjęcie swojej maszyny to bym zobaczył jak to ma być prawidłowo.
u mnie jest tak że
EGR(nad turbiną )jest podpięty do kolektora ssącego,
czujnik termiczny ma dwa wyjścia jedno prosto,jedno lekko ukośne i do niego nic nie przychodzi,
przy pompie wtryskowej:
dwa u góry idą gdzieś pod pompę(jeden przez jakiś biały zaworek czy coś)
jeden krótki wychodzi na dół
z tyłu pompy na końcu u góry (za przelewem) też wychodzi wężyk niepodłączony
i na przewodzie od vacumpompy też jest jakieś wyjście puste
tak to wygląda u mnie.jak kupiłem to już tak było ale chciał bym to zrobić tak jak powinno być oryginalnie i prawidłowo.
może ktoś ma jakiś schemat podciśnienia dla tego silnika lub jakieś zdjęcie poglądowe itp.

Re: [2.3]problem z podcisnieniem

PostNapisane: 30 wrz 2013 12:42:50
przez broda
Zrób fotki i wstaw do swojej galerii. Jeśli auto odpala i jeździ to nie mieszaj za bardzo po te silniki lubią prowizorkę ( zaraz polecą na mnie joby za propagowanie druciarstwa). Jeśli chodzi o vacu to może zdechła i ktoś ją pominą. Jak działają u ciebie hamulce nie brakuje ci czasem wspomagania szczególnie podczas manewrowania na parkingu??

Re: [2.3]problem z podcisnieniem

PostNapisane: 30 wrz 2013 18:16:39
przez Łukasz12502
hamulce(odpukać w niemalowane)narazie są ok,vacu działa.auto pali,jeżdzi,turbinka gwizda :D hehe mój znajomy muwi że prowizorki są wietrzne :razz: ale ja lubie mieć w aucie zroboine uczciwie jak Pan Bóg przykazał,taki już jestem że jak coś jest to ma być :) dlatego chciałbym te podciśnienia porobić uczciwie tak jak ma być prawidłowo.napiszesz kolego jak te fotki się dodaje albo jakiś namiar na post jak to się robi.a może ktoś ma zdjęcie swojego 2.3 to bym coś podpatrzył.

Re: [2.3]problem z podcisnieniem

PostNapisane: 01 paź 2013 08:04:05
przez broda
Fotki możesz dodać przez "panel użytkownika" jak się zalogujesz jest tam zakładka galerie czy zarządzanie galeriami i potem dodaj zdjęcie. Ja to bym chętnie zobaczył fotkę twojej pompy vacu jak to jest rozwiązane jak nie dasz rady dodać zdjęcia to może wyślij mi maile ze zdjęciem pozdrawiam

Re: [2.3]problem z podcisnieniem

PostNapisane: 02 paź 2013 17:50:03
przez Łukasz12502
dzięki kolego za pomoc.niestety teraz praca goni i niemam czasu ale w wolnej chwili porobię i wrzucę zdjecia.a pompa vacu normalnie jest podłączona tylko kawałek za nią na tym grubym przewodzie jest jakieś wyjście na podciśnienie niepodłączone.

Re: [2.3]problem z podcisnieniem

PostNapisane: 02 paź 2013 18:10:13
przez broda
Spoko jak będziesz miał chwile to podeślij fotki pozdrawiam