Witamy ! |
---|
|
maciekst0 napisał(a):Witam serdecznie Forumowiczów, mam problem , kupuję do mojej Froty czujniki ciśnienia oleju (już będzie trzeci) i działaja one około pół roku po czym zapala się czerwona lampka na wolnych obrotach i wskazówka na desce sobie ładnie spaceruje to od min to do max skali , ciśnienie oleju mierzyłem manometrem o mam 1,2 bara na oleju castrol 10w40
doraździe mi proszę jakiej firmy i gdzie kupić taki czujnik żeby dłużej pochodził ( czujniki kupowałem na allegro firmy TOPRAN HANS PRIES )
pozdrawiam
Maciek
gomezik napisał(a):hmm, u mnie sprawa przedstawia się tak: wskazówka ciśnienia oleju poooonad max, gdy silnik się rozgrzeje kontrolka zaczyna migać na wolnych obrotach, wskazówka ani drgnie. domyślam się że mam uszkodzony czujnik ale cena mnie powala,a nie pasuje może jakiś inny? np od trucka w dieslu albo innego badziewia? może gwint wystarczy przerobić? kombinował ktoś już kiedyś? mam frotkę dopiero od kilku dni i dopiero się jej uczę, zastanawia mnie czy każda 2.3 td ma przyśpieszenie jak 126p? czy może omja jest już zamęczona? pozdrawiam
galaxy napisał(a):gomezik napisał(a):hmm, u mnie sprawa przedstawia się tak: wskazówka ciśnienia oleju poooonad max, gdy silnik się rozgrzeje kontrolka zaczyna migać na wolnych obrotach, wskazówka ani drgnie. domyślam się że mam uszkodzony czujnik ale cena mnie powala,a nie pasuje może jakiś inny? np od trucka w dieslu albo innego badziewia? może gwint wystarczy przerobić? kombinował ktoś już kiedyś? mam frotkę dopiero od kilku dni i dopiero się jej uczę, zastanawia mnie czy każda 2.3 td ma przyśpieszenie jak 126p? czy może omja jest już zamęczona? pozdrawiam
co do ciśnienia oleju to w/g mnie masz na wykończeniu pompe oleju i zepsuty czujnik bo masz max na wskaźniku, a jeśli po rozgrzaniu czyli kiedy wyłączy się ssanie automatyczne spadną obroty biegu jałowego zaczyna migać kontrolka czyli pompa na 100 % musisz kupić z oryginału dwa koła zębate po 100 zł sztuka gdzieś i wymienić je bedziesz miał nową pompę wtedy, a prócz tego kupić nowy czujnik.
bienias_75 napisał(a):1. jak na max wskazówka to może być tylko odłączony jeden kabel przy czujniku a sam czujnik może być ok....
jrzeuski napisał(a):bienias_75 napisał(a):1. jak na max wskazówka to może być tylko odłączony jeden kabel przy czujniku a sam czujnik może być ok....
U mnie do czujnika idzie tylko jeden kabel. Od zegarów. Drugi biegun to masa silnika, bo czujnik jest wkręcony w blok. Wskazówka jest na max jak wskaźnik dostaje zasilanie a obwód nie jest zamknięty. Zatem problem leży w kabelku pomiędzy zegarami a czujnikiem albo sam czujnik jest walnięty.
gomezik napisał(a):zastanawia mnie czy każda 2.3 td ma przyśpieszenie jak 126p? czy może omja jest już zamęczona? pozdrawiam
jrzeuski napisał(a):U mnie do czujnika idzie tylko jeden kabel. Od zegarów. Drugi biegun to masa silnika, bo czujnik jest wkręcony w blok.
Pawel - Amor napisał(a):jrzeuski napisał(a):U mnie do czujnika idzie tylko jeden kabel. Od zegarów. Drugi biegun to masa silnika, bo czujnik jest wkręcony w blok.
Ja od czujnika mam dwa przewody - na wskaźnik i, chyba, na kontrolkę...
gomezik napisał(a):t(...) ale tak mi się spodobała jazda tym cudem że go sobie zostawię:)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość