Pozdrawiam. mam już wreszcie frote w garażu i start akcji rewitalizacji.
poprzedni właściciel który ją ściągnął i który miał ją jeździć , ale mi ją spylił ( notabene dobry znajomy) wykonał remont silnika ( miała trzaśnięta osłonę łańcucha 2.3 diesel ) , wsadził nowe panewki , uszczelniacze wału , siłownik napinacza łańcucha , uszczelniacze miski. Twierdzi ,że sprzęgło było suche i skrzynka sprzęgłowa sucha . Silnik pracuje OK ... ale po zrobieniu paru km leci olej z miejsca połączenia skrzyni z silnikiem. W anielskiej dokumentacji coś tam piszą o odpowiednim składaniu uszczelki -- może dlatego .nie mam pojęcia co się dzieje. nie chcę tak już na dzień dobry wyciągać silnika .
Leje mi się także w okolicy czujnika ciśnienia.
I z serwa .. ale nie wiem konkretnie skąd.....
Zresztą juz się nagibałem z hamulcami - książkę można napisać- swoją drogą kto ma wolny zacisk hamulcowy prawy przód -to proszę .
Jak zrobię wszystko to napiszę jakąś łzawą na forum.
Jak ktoś ma pomysł to prosze.
I ew. jeszcze jakieś info o rożnych niuansach tej wersji.