| Witamy ! |
|---|
|
|


. A co ma do tego wszystkiego alternator skoro jest napędzany paskiem?



zgasiłem szybko i nie chce już odpalić silnik się kręci ale coś stuka i nie kręcę i odpalam na sile bo nie wiem co jest i nie chce zepsuć czegoś dodatkowo i moje pytanie co to może byc i dla czego? w środe dopiero będzie wolny warsztat i zaczna sie poszukiwania co i dla czego sie stało 


Nawet jak się okaże, że to kawałek świecy telepie się w cylindrze to wyjąć go stamtąd bez zrzucenia głowicy będzie ciężko. Nawet zajrzeć do cylindra przez gniazdo świecy nie jest łatwo w tym silniku. Za to prosto sprawdzić czy klawiatura jest w porządku zdejmując pokrywę zaworów. W tym silniku awaria popychacza to normalka i silnik wtedy pracuje jak traktor. Z tym, że objawy nie bardzo mi pasują do tego uszkodzenia.przemekcrx napisał(a):Wpierw bym sprawdził właśnie czy masz wszystkie całe świece żarowe....Jeśli dobre ,to zrzucał bym po kolei głowice,może zawór się urwał lub coś w tym stylu,może coś wpadło do cylindra![]()
Trzeba zaczynać od najtańszych kosztów i rozbierać po kolei...Życzę powodzenia by to była drobnostka

jutro zaczne poszukiwania bo frontera jest mi bardzo potrzebna jest teraz do pracy bo zwykłym osobowym to nie jazda po drogach w lesie





i moje pytanie dla czego tak sie stało ze ta laska wyleciała mam zalany silnik olejem mobil 5/50 moze to ma coś wspólnego czy nie przypomne ze mam silnik 2.5tds
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość