Witamy ! |
---|
|
jrzeuski napisał(a):Grzesiu, coś mi się wydaje, że wiem o co mu chodzi. Poniżej 800rpm silnik wpada w jakiś rezonans i zamiast pracować charakterystycznie miękko telepie się jak rasowy diesel, np. 2.2dti
Kombinować z elektryką bym raczej nie polecał. Jeśli już oszukiwać to chyba najlepiej czujnik temperatury.
A jak je wyjąłeś, to było po nich wydać, że się kończą?Leszek 767 napisał(a):Powodem mojego telepania się na wolnych były kończące się hydro-popychacze.
Na nowe czy używki? Nie było problemu z różną długością lasek i w efekcie z luzem zaworowym? Bo u mnie klepało na tych zaworach, gdzie luzu nie było w ogóle i nie mogłem dobrać odpowiedniej laski a miałem 3 silniki do wyboru, czyli razem 24 laski i nie udało się skompletować 8 pasujących. Zabrakło jednej. Zamieniałem miejscami głowice i hydropopychacze (też wydłubane z 3 silników) iWymieniłem je i laski
No wiem, bo blokada siedzi pod UPG. Ja robiłem sam w garażu i dlatego pytam, bo wiem jak wyglądały moje hydropopychacze. Niektóre miały wytarte z boku gniazda lasek, prawie przetarte na wylot, ale olej tamtędy nie przeciekał. Rozbierałem je na części i tam w środku w sumie nie ma co się zepsućLeszek 767 napisał(a):Do hydro-popychaczy potrzeba zdjąć całą górę.
No u mnie telepał się bardzo, dwa napinaczy wykończył i dwa razy poduszkę (z tej samej strony, druga jak nowa).Leszek 767 napisał(a):Czytałem sporo o tym silniku (teoria) ,silnik swoje lata ma.
Wykombinowałem że telepiący się silnik na wolnych jest efektem późno otwierających się zaworów.
Zawory też mają swój określony żywot ,nie był to pewniak, jednak od czegoś trzeba zacząć.
Zbyt "telepiący się silnik na wolnych wykańcza napinacz paska wielorowkowego ,oraz potrafi wykończyć poduszki silnika.
To jest chyba urban legend. Mam jedną uszkodzoną głowicę (urwana świeca przy wykręcaniu) i próbowałem wyrwać szpilkę dokręcając konika. Naprawdę trzebaby się postarać i znacznie przekroczyć zalecany moment dokręcania.Nie wspomnę o uszkodzeniu samej głowicy (klawiatury) gdy szpilka wyskoczy.
Jakbyś szukał używanych części czy osprzętu to mam duży wybór. Właśnie drugi silnik poległ (standardowo panewka na 4 garze a parę kilometrów dalej się zatarł), trzeci zapasowy może nie nadawać się na kolejnego dawcę wału, jeszcze tego nie sprawdziłem. Raczej trzeba będzie zacząć zbierać kasę na swap i rozglądać się za jakąś mocną benzyną.Autko ma swój niepowtarzalny urok i możliwości i dlatego postanowiłem zainwestować !
jrzeuski napisał(a): Autko ma swój niepowtarzalny urok i możliwości i dlatego postanowiłem zainwestować !
Jakbyś szukał używanych części czy osprzętu to mam duży wybór. Właśnie drugi silnik poległ (standardowo panewka na 4 garze a parę kilometrów dalej się zatarł), trzeci zapasowy może nie nadawać się na kolejnego dawcę wału, jeszcze tego nie sprawdziłem. Raczej trzeba będzie zacząć zbierać kasę na swap i rozglądać się za jakąś mocną benzyną.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość