| Witamy ! |
|---|
|
|










Polecam klucz giety do rozrusznikow. Głowice są cztery, ale UPG lepiej kup wspólną a nie dzieloną na każdą głowicę. Podobnie w dwoch wersjach występują uszczelki pod kolektory, tu jak wolisz. Jak juz zrzucisz głowice, to wyjmij też hydroregulatory zaworów i obadaj ich stan. Jeśli mają wytarte gniazda to wymień, też mam ich sporo. Zapisz sobie, gdzie była ktora głowica, laski i popychacze albo potem bedziesz wszystko rozbieral ponownie, bo luzy zaworowe sie nie beda zgadzac. UPG oczywiscie kup tej samej grubosci. Kolektor wodny możesz złożyć na silikonie, bo uszczelki papierowe pewnie się podra przy demontażu. Kolektora olejowego nie odginaj tylko poluzuj na wejściu do bloku i wtedy da sie obrócić. Jeśli nie uda sie odkrecic turbiny od kolektora to zdejmij ja razem z nim tylko najpierw odkrec przewody olejowe.
. Tylko, żeby nie wybuchła chłodnica
.
Paszczak22 napisał(a): i doleję trochę denaturatu na zimę do chłodnicy. Jeśli się przesączy do komory spalania to będzie miał większego kopa. Tylko, żeby nie wybuchła chłodnica
.
Czy taka jazda na uszkodzonej uszczelce może zniszczyć silnik jeśli będę dbał o to by się nie przegrzewał?


RudeBoy napisał(a):Paszczak22 napisał(a): i doleję trochę denaturatu na zimę do chłodnicy. Jeśli się przesączy do komory spalania to będzie miał większego kopa. Tylko, żeby nie wybuchła chłodnica
.
Czy taka jazda na uszkodzonej uszczelce może zniszczyć silnik jeśli będę dbał o to by się nie przegrzewał?


przemekcrx napisał(a):Masakra![]()

Paszczak22 napisał(a):Pomyślałem, że zrobię osłonę silnika od spodu by nie kapało na ziemię i doleję trochę denaturatu na zimę do chłodnicy. Jeśli się przesączy do komory spalania to będzie miał większego kopa. Tylko, żeby nie wybuchła chłodnica
.


Tych głowiczek się nie naprawia tylko wymienia. Mam kilka na handel.Paszczak22 napisał(a):po rozebraniu silnika może się okazać, że np. głowica jest pęknięta i koszty naprawy przewyższą jego wartość

jrzeuski napisał(a):Tych głowiczek się nie naprawia tylko wymienia. Mam kilka na handel.Paszczak22 napisał(a):po rozebraniu silnika może się okazać, że np. głowica jest pęknięta i koszty naprawy przewyższą jego wartość
jrzeuski napisał(a):Zrzuciłeś już pokrywę zaworów i wiesz, że śruby głowic to dwie różne nasadki typu spline? Na szczęście wymiary standardowe do dostania w markecie typu Castorama.

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość