przez jrzeuski » 13 kwi 2010 22:51:27
Jak masz cały czas na maxa, to znaczy, że termiczny zawór przelewowy nie działa i jest cały czas zamknięty. Nie jestem pewien co się może silnikowi od tego stać, ale po coś ten zawór tam jest. U mnie ten zawór zaciął się w pozycji otwartej i kontrolka ciśnienia nie zgasła po odpaleniu a ja myśląc, że to tylko awaria czujnika nie wyłączyłem silnika, więc po chwili zgasł sam, bo się zatarł. Na szczęście po naprawie zaworu silnik ruszył i działa do dziś bez strat w kompresji. Mocna konstrukcja... Tyle, że mechanik zaczął poszukiwania awarii od rozebrania pompy choć mu sugerowałem sprawdzenie najpierw zaworu po zdjęciu miski olejowej. Doszedł do niego po 2 dniach i wykluczeniu wszystkich innych przyczyn i jeszcze mnie słono skasował za robociznę. Zawór tylko oczyścił a nie wymienił. Pożegnałem tego mechanika oschle i na zawsze.
No mud, no funFrota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition naprawy i motanie Frotek SMS/PW/email/czat.