Witamy !



[2.8] kicha i problem z odpaleniem

Re: 2,8 tdi problem z odpaleniem

Postprzez POPO » 03 sty 2012 22:42:02

no dobra dosc tego panowie ;-) :stop1:
dla wyjasnienia bo chyba sie nie myle ;-)
w tym przypadku oprócz abs'u który jest najprawdopodobniej mechaniczny (nie mam nie wiem ) :gears:
najwiekszą elektorniką to chyba układ przekażników do sterowania podgrzewaniem świec żarowych :D
wiec zczytywać sobie mozecie ale tylko napisy jak wam dzieciaki po brudnym aucie "pobazgraja" :razz:
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie :)
ObrazekObrazekObrazek

" :)))))
....)))))

POPOfon - 733530005
POPO
Starszy Nałogowiec
Starszy Nałogowiec
 
Posty: 367
Dołączył(a): 08 gru 2008 14:44:26
Lokalizacja: Bielsko Biała
Województwo: Śląskie
Samochód: Frontera A 2.4i Long 1991-1995

Re: 2,8 tdi problem z odpaleniem

Postprzez jrzeuski » 04 sty 2012 09:46:48

POPO napisał(a):najwiekszą elektorniką to chyba układ przekażników do sterowania podgrzewaniem świec żarowych :D
W immobilizerze chyba siedzi jakiś chip i układ od elektryki lusterek też ma jakąś logikę :D Ale z żadnym z nich raczej nie da się pogadać.
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: 2,8 tdi problem z odpaleniem

Postprzez POPO » 04 sty 2012 11:40:34

jrzeuski napisał(a):W immobilizerze chyba siedzi jakiś chip i układ od elektryki lusterek też ma jakąś logikę :D Ale z żadnym z nich raczej nie da się pogadać.

Zapomniałem bo mam odlączony "imo" ze wzgl na pompę z troopera ;-)

zeb5 napisał(a):Jutro podepnę się pod komputer to zobaczymy co wyjdzie....
.... Jeśli chodzi o podłączenie komputera diagnostycznego pod ten model, to są dwie szkoły( otwocka i falenicka)......
U mnie była wtyczka za reflektorem ale komp nic nie stwierdził odnośnie pompy , bo mam zwykłą mechaniczną a na takich to się dzisiejsza elektronika nie zna, i tyle....

mam cichą nadzieje ze nie płaciłeś nikomu za to podłączenie komputera do wtyczki od "niczego" :? a tego "mądrego" od komputerów co tyle rzeczy stwierdził na podstawie niczego to odeślij na serwis STAR'ów niech zacznie sie szkolic od nowa bo :dupa:

dawno mnie zaden temat tak nie rozbawił :D
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie :)
ObrazekObrazekObrazek

" :)))))
....)))))

POPOfon - 733530005
POPO
Starszy Nałogowiec
Starszy Nałogowiec
 
Posty: 367
Dołączył(a): 08 gru 2008 14:44:26
Lokalizacja: Bielsko Biała
Województwo: Śląskie
Samochód: Frontera A 2.4i Long 1991-1995

Poprzednia strona

Powrót do 2.8 TDI



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron