Witamy ! |
---|
|
cross44 napisał(a):ok, podziałam jutro w garażu, powiedzcie mi jeszcze w 2.8 jak widziałem z kazdej swiecy nei odchodzi kabelek, tylko napięcie jest w takiej listwie, prawda? dobrze widziałem, bo zauwazylem ze na 1 i ostatniej swiecy zarowej nie ma kabka i widzę jakas litwę- to tam są kable ?
Master Yoda polskiego języka uczył Cię?przemekcrx napisał(a):Nie jest on wkręcany na specjalny klucz
magoma napisał(a):Problem dokładnie taki sam jest też u mnie. Jak jest zimno to dopiero po kilku próbach odpala i to najlepiej na lekkim gazie, biały dym z tyłu. Ciepły silnik - pali w ułamku sekundy. Przycisku koło wycieraczek przyznam się że nie wiem dokładnie jak go używać ale chyba działa bo jak już auto pali i go wcisnę to zmieniają się obroty silnika na mniejsze. Objawy utrudnionego zapalania takie jak by paliwo schodziło albo rzeczywiście brak grzania którejś świecy. Tylko o ile się zastanawiam to całości połączonych świec nie sprawdzę czy któraś jest walnięta, muszę chyba tą blaszkę mostkującą zdemontować? Proszę o informację czy dobrze rozumuję ewentualnie proszę o jakiś sposób na łatwe i stu procentowe sprawdzenie świec.
magoma napisał(a):Przycisku koło wycieraczek przyznam się że nie wiem dokładnie jak go używać ale chyba działa bo jak już auto pali i go wcisnę to zmieniają się obroty silnika na mniejsze.
Sporo ryzykujesz, bo jeśli działają a się ukręcą przy wykręcaniu, to masz duży problem i naprawa głowicy pociągnie po kieszenicross44 napisał(a):Ja w weekend, ryzykuje Panowie i wymieniam wszystkie świece żarowe- wiem ze od "nowości" - czyli sprowadzenia sam z Niemiec nie były wymieniane (2006 rok).
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość