przez jrzeuski » 30 kwi 2015 10:06:08
Pod maską, na grodzi przy zbiorniku wyrównawczym płynu chłodniczego. Odkręcasz ręką filtr od podstawy (tej z pompką), nalewasz ropy do nowego i go przykręcasz. Odpalasz silnik i jedziesz dalej. Filtr jest ogólnodostępny, w dużych sklepach motoryzacyjnych (np. InterCars) dostaniesz go od ręki. Jest wielu producentów, ja używam Filtrona.
Jak przykręcisz pusty filtr, to możesz odpowietrzyć układ śrubką na lewo od pompki, na wyjściu z podstawy filtra. Luzujesz ją i pompujesz przyciskiem aż spod śrubki zacznie cieknąć paliwo. Wtedy ją dokręcasz i pompujesz dalej aż przycisk zrobi się twardszy i wtedy odpalasz silnik.
No mud, no funFrota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition naprawy i motanie Frotek SMS/PW/email/czat.