w końcu udało mi się wygospodarować trochę czasu na zabawę, podpompowałem tą pompka jak kolega Odoll pisał niestety na niewiele się to zdało
ale za to wpadłem na inny genialny pomysł
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
ponieważ parkując pod blokiem stawiam auto przednimi kołami na chodniku co sprawia że jest troszkę pod kontem więc postanowiłem postawić go na płasko i jakie było moje zdziwienie kiedy rano odpaliłem i tylko raz mi zgasł
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
gdzieś na forum czytałem że możne cofać paliwo do zbiornika i dla tego się zapowietrza i że radą na to jest jakiś zaworek kierunkowy tylko tu pytanie czy to ma sens i jeśli ma to czy zawór przed pompę czy przed filtr.
i jeszcze jeden dziwny objaw jak jadę z większą prędkością 50-60kmh po kostce kocich łbach lub dziurawych wrocławskich drogach to co jakiś czas przestaje reagować na gaz wystarczy ściągnąć nogę z gazu i ponownie wcisnąć pedał i wszystko wraca do normy za to jak w tym czasie nacisnę sprzęgło to to zaświeci się kontrolki od aku i olej czyli gaśnie czyli gdzieś na jakiejś złączce jest mała nieszczelność i jak po wertepach go wytrzęsie to łapie powietrze ??
pozdr