I teraz hit, jadę odebrać auto, odpalam, silnik kręci, a że u nich stromy podjazd z placu to dojechałem do połowy i.... Zgasł bo żaden nie pomyślał o tym, żeby dolać chociaż z piątkę On...
Heh, ja to bym przyjechał po odbiór z własnym kanistrem, bo jak w warsztacie doleją, to policzą paliwo po przynajmniej 5zł/l, bo marżę muszą mieć. Plus robocizna
No mud, no fun Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch Vectra B kombi 2.5V6 170KM Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition naprawy i motanie Frotek SMS/PW/email/czat.
Dałem szefciowi własną bańkę i własne 20 złotych. Myślałem, żeby ich spytać o sprawdzenie poziomu płynu przekładniowego. Ale musiałbym chyba zastawic hipotekę mieszkania.
No to już wiesz czemu serwisujemy Frotki własnymi siłami z pomocą forum i serwisówki.
No mud, no fun Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch Vectra B kombi 2.5V6 170KM Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition naprawy i motanie Frotek SMS/PW/email/czat.
A propos pomocy forum, wczoraj wieczorem wysiadły mi światła mijania, rozbebeszylem przełącznik i elektrycznie wszystko jest ok. Ale wypadła mi jakaś sprężynka i grzybek i nie bardzo wiem gdzie to przypasowac.