Strona 1 z 2

[2.8] Problem z odpaleniem

PostNapisane: 05 sie 2008 08:17:50
przez stypa83
wczoraj pojezdzilem troszke po wiekszych kauzach ,odjechalm na parking i po 1 godz zapalilem i pon przejechaniu 200m zgasl. Nie mozna go odpalic kontrolka swiec nie pali sie po przekreceniu stacyjki dopiero pokazuje na 1,5 sekundy gdy przekrece rozrusznikiem. Czy ktos moze mi pomuc???

PostNapisane: 05 sie 2008 10:51:40
przez raven
może świece zalaleś...

Re: 2.8tdi problem z odpaleniem

PostNapisane: 05 sie 2008 10:57:00
przez stypa83
stypa83 napisał(a):wczoraj pojezdzilem troszke po wiekszych kauzach ,odjechalm na parking i po 1 godz zapalilem i pon przejechaniu 200m zgasl. Nie mozna go odpalic kontrolka swiec nie pali sie po przekreceniu stacyjki dopiero pokazuje na 1,5 sekundy gdy przekrece rozrusznikiem. Czy ktos moze mi pomoc???

PostNapisane: 05 sie 2008 12:36:18
przez jack 2.2 dti
raven napisał(a):może świece zalaleś...

Jakie świece :?:
Sprawdź czy wody gdzieś nie zassał

PostNapisane: 05 sie 2008 13:44:40
przez raven
jack 2.2 dti napisał(a):
raven napisał(a):może świece zalaleś...

Jakie świece :?:
Sprawdź czy wody gdzieś nie zassał


zapomnialem :) dodac

Re: 2.8tdi problem z odpaleniem

PostNapisane: 05 sie 2008 22:52:39
przez Anguss
stypa83 napisał(a):wczoraj pojezdzilem troszke po wiekszych kauzach ,odjechalm na parking i po 1 godz zapalilem i pon przejechaniu 200m zgasl. Nie mozna go odpalic kontrolka swiec nie pali sie po przekreceniu stacyjki dopiero pokazuje na 1,5 sekundy gdy przekrece rozrusznikiem. Czy ktos moze mi pomuc???

Zobacz w jakim stanie jest filtr powietrza jeśli pociągnął wodę do silnika to będą na nim ślady. Powiedz czy po wjechaniu w te kałuże miałeś jakieś dziwne oznaki np. nierówna praca silnika nadmierne dymienie

.

PostNapisane: 07 sie 2008 19:41:23
przez JACO
zarznołes silnik przerabiałem juz to
woda dostala sie do filtra a dalej wiesz co sie dzieje :shock:

PostNapisane: 08 sie 2008 14:38:56
przez bardzin
ten silnik dużo zniesie pytanie ile tej wody tam zassał.

Re: 2.8tdi problem z odpaleniem

PostNapisane: 23 sie 2008 15:37:24
przez stypa83
to tylko czujnik swiec czy cos takiego 150zl i wszystko gra.

pomocy 2.8 Tdi smierć silnika

PostNapisane: 22 paź 2010 07:46:58
przez kuku54
witam z góry sory za byki jestem silnie poddenerwowany
dziś rano uruchomiłem frote wszystko było oki , oczywiscie jak co dzień kilka minutek poklekotał sobie na wolnych obrotach zeby silnika nie żyłować jak juz wreszcie ruszyłem wszystko było oki.
Przejechałem około 2km i nagle zaczoł słabnąc 2000 to max obrotów było, jak sie zatrzymałem to na luzie miałem około 600 wolnych obrotów a jak dałem w pedał to dochodziło do 2000 i mometalnie jak odciecie zapłonu spadały obroty prawie do zera nieraz zgasł przy takim spadku obrotów, próbowałem go przegazowac ale bylo coraz gorzej w ostatnich chwilach zycia przy pedale wcisnietym w podłoge było 1000 obrotów a puszczenie kończyło sie zgasnieciem lub kolebotaniem silnika i jakies 100 obrota az zdechł zupełnie juz za chusteczki nie zapala jedynie jak by chciał złapac na jednym garnku od czasu do czasu.
Ropy nigdzie nie widac wycieków to chyba wszystkie przewody sa szczelne.
Pomózcie koledzy, od czego zaczac co sprawdzic i jak gdzie pazury wetknąc moze to jakas drobnostka .
Pomocy rece mi sie trzesa jak patrze na moje kochane autko, stoi ono sobie takie smutne bez zycia w sobie.

Z góry dziekuje wszystkim za pomoc :cry2:

Re: pomocy 2.8 Tdi smierć silnika

PostNapisane: 22 paź 2010 08:05:33
przez jrzeuski
Jeżeli to nic z zasilaniem w paliwo (zapchany filtr, pompa), to obstawiłbym pad czujnika obrotów wału korbowego. Sprawdź czy na wtryskiwacze podają paliwo przy kręceniu rozrusznikiem a potem dobierz się do tego czujnika.

Re: pomocy 2.8 Tdi smierć silnika

PostNapisane: 22 paź 2010 08:23:31
przez kuku54
jrzeuski napisał(a):Jeżeli to nic z zasilaniem w paliwo (zapchany filtr, pompa), to obstawiłbym pad czujnika obrotów wału korbowego. Sprawdź czy na wtryskiwacze podają paliwo przy kręceniu rozrusznikiem a potem dobierz się do tego czujnika.


a mógł byś kolego podpowiedzieć gdzie znajde sie ten czujnik, i w jaki sposób go sprawdzić

Re: pomocy 2.8 Tdi smierć silnika

PostNapisane: 22 paź 2010 09:41:46
przez jrzeuski
Nie wiem gdzie on jest w 2.8, ale pewnie jak poszperasz na forum to znajdziesz albo ktoś tu odpisze. Problemy z paliwem już wykluczyłeś?

Re: pomocy 2.8 Tdi smierć silnika

PostNapisane: 22 paź 2010 15:16:32
przez KAMIL 73
Ja bym stawiał na syf w paliwie. Trzeba sprawdzić filtr, a wogóle kiedy był ostatni raz wymieniany ?

Re: pomocy 2.8 Tdi smierć silnika

PostNapisane: 22 paź 2010 17:02:07
przez nightman
Zacznij od filtra paliwa - ostatnio po tankowaniu na podłej stacji miałem prawie watę w filtrze. Wywaliłem wyczyściłem i poszło spokojnie...

jrzeuski napisał(a):Nie wiem gdzie on jest w 2.8, ale pewnie jak poszperasz na forum to znajdziesz albo ktoś tu odpisze.

hmmm...

Re: pomocy 2.8 Tdi smierć silnika

PostNapisane: 22 paź 2010 18:47:37
przez przemekcrx
jrzeuski napisał(a):Jeżeli to nic z zasilaniem w paliwo (zapchany filtr, pompa), to obstawiłbym pad czujnika obrotów wału korbowego. Sprawdź czy na wtryskiwacze podają paliwo przy kręceniu rozrusznikiem a potem dobierz się do tego czujnika.


Ja obstawiam filtr paliwa
to obstawiłbym pad czujnika obrotów wału korbowego
2,8 tego nie posiada

Re: [2.8] Problem z odpaleniem

PostNapisane: 23 paź 2010 06:58:32
przez kuku54
niedałem rady wczoraj sprawdzic czy paliwo dochodzi, praca i inne rzeczy z zycia codziennego mi to uniemozliwiły, dzis chyba tez nie dam rady mam pytanie jak bym zapodał do filtra powietrza samostartu lub plaka to jesli zapchany jest system podawania paliwa to i tak na chwile powinien zapalić?? bo nie zaregował cały czas jakby chciał złapac na jednym garnku

Re: [2.8] Problem z odpaleniem

PostNapisane: 24 paź 2010 19:35:30
przez jan 1958
Myslę że problem jest z dopływem paliwa.Ja miałem identyczne objawy w 2.8 przyczyną był zanieczyszcony zbiornik paliwa. można to sprawdzic zdejmując przewód z filtra i zakrecic rozrusznikiem.Radze tez zalożyć przewód od filtra do pompy przezroczysty to przy okazji widać czy nie zasysa powietrza.Można przy okazji założyć tzw gruszkę na tym przewodzie.Pozdrawiam ps. samostartu nie uzywaj pod żadnym pozorem plaka mozna.

Re: [2.8] Problem z odpaleniem

PostNapisane: 25 paź 2010 11:35:22
przez kuku54
problem rozwiazany, niesamowity syf w paliwie był jakies czarne tłuste oczy pływały jakby ktoś oleju dolał przechodznego i okruchy skorodowanego metalu zresztą zobaczcie sami
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fb9 ... 55fbc.html

szkoda tych 40 litrów ropy co musiałem wylac

Re: [2.8] Problem z odpaleniem

PostNapisane: 25 paź 2010 11:43:41
przez jrzeuski
kuku54 napisał(a):szkoda tych 40 litrów ropy co musiałem wylac
A gdzie ten syf zatankowałeś? Jeśli masz dowód zakupu to możesz próbować reklamować.