[2.8] Co i gdzie pod maską
Napisane: 09 cze 2014 10:21:46
Cześć,
Kupiłem sobie Frontere A Sport 1996 i jako, że jestem młodym kierowcą i nie za bardzo wiem, dlaczego w samochodzie kręcą się kółka, chciałbym zapytać, o budowę mojego silnika.
W razie, gdyby pojawił się jakiś forumowy żartowniś, iż pytam o jakieś banalne rzeczy, to podam maksymę iż; Kto pyta jest głupcem przez 5 minut, kto nie pyta jest głupcem przez całe życie...
Ale do rzeczy.
Na poniższym zdjęciu, jest takie "cuś", zaraz obok zbiorniczka na płyn hamulcowy. Do czego służą te małe jakby zbiorniczki (jeden jest czerwony), połączony rurkami.
http://i61.tinypic.com/2udyiya.jpg
Zauważyłem też, że po środku silnika jest odlutowany kabelek, co widać na poniższym zdjęciu. Po lewej stronie korka wlewu oleju. Do czego to służy i czy mam to przylutować, bo auto nie zgłasza żadnych problemów (chyba, że to jest jakiś termostat, który specjalnie został odłączony przy sprzedaży, bo wskaźnik w kabinie jest podejrzanie nisko w te upały)
http://i58.tinypic.com/1gnps1.jpg
Dziękuje i pozdrawiam
Kupiłem sobie Frontere A Sport 1996 i jako, że jestem młodym kierowcą i nie za bardzo wiem, dlaczego w samochodzie kręcą się kółka, chciałbym zapytać, o budowę mojego silnika.
W razie, gdyby pojawił się jakiś forumowy żartowniś, iż pytam o jakieś banalne rzeczy, to podam maksymę iż; Kto pyta jest głupcem przez 5 minut, kto nie pyta jest głupcem przez całe życie...
Ale do rzeczy.
Na poniższym zdjęciu, jest takie "cuś", zaraz obok zbiorniczka na płyn hamulcowy. Do czego służą te małe jakby zbiorniczki (jeden jest czerwony), połączony rurkami.
http://i61.tinypic.com/2udyiya.jpg
Zauważyłem też, że po środku silnika jest odlutowany kabelek, co widać na poniższym zdjęciu. Po lewej stronie korka wlewu oleju. Do czego to służy i czy mam to przylutować, bo auto nie zgłasza żadnych problemów (chyba, że to jest jakiś termostat, który specjalnie został odłączony przy sprzedaży, bo wskaźnik w kabinie jest podejrzanie nisko w te upały)
http://i58.tinypic.com/1gnps1.jpg
Dziękuje i pozdrawiam