Witamy !



[2.8]Wycieki oleju

Re: problem z silnikiem 2.8TDI

Postprzez przemekcrx » 06 sie 2009 15:39:48

chmm raczej nie.... Tylko jak to auto kupiłem to była zdemontowana głowica...
Poskładłem to wszystko i okazał się ze imo nie działa ,teraz znowu nie chce wchodzić na obroty,a na koniec okaże sie że silnik do wymiany... W-sumie jak go kupowałem to byłem przygotowany że z silnikiem jest coś nie teges bo niby uszczelka była dmuchnieta pod głowicą i mówił gostek że wystarczy go tylko poskładać
A tu wychodzą jajca teraz
Frota 3.2 V6
Avatar użytkownika
przemekcrx
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1443
Obrazki: 1
Dołączył(a): 29 lip 2009 19:22:40
Lokalizacja: poland
Pochwały: 7
Województwo: nie mieszkam w Polsce
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: problem z silnikiem 2.8TDI

Postprzez Pawel » 06 sie 2009 16:53:07

Może źle zostało poskładane... :?: Coś przestawione na pasku... :?
...albo Ty jesz, albo Ciebie jedzą...
Obrazek
A 3,1 TDI Long '95
bike MTB wegług własnej specyfikacji...
Citroen C8 HDI
honda transalp xl600v
bmw f650st
w razie w: 696445799
Avatar użytkownika
Pawel
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 4398
Obrazki: 11
Dołączył(a): 23 mar 2008 20:02:00
Lokalizacja: Giżycko
Pochwały: 10
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Samochód: Frontera A 2.8TDI Long 1995-1996

Re: problem z silnikiem 2.8TDI

Postprzez Anguss » 06 sie 2009 20:00:15

Hm.. Gdyby co to mam prawie caly ( be miski olejowej i tłoków ) silnik 2.8 i jakies czesci moge Ci podeslac. Ostatecznei wymiana alego silnika ostatnio sie dowiadywalem to koszt wymiany to ok 400 i dodatkowo kompletny silnik ok 3000zl - tez mam gdyby co.
Anguss
 

Re: problem z silnikiem 2.8TDI

Postprzez Czester 3477 » 06 sie 2009 20:46:24

odpala na dotyk, chodzi na wolnych obrotach ładnie i równo, ale gdy dodaje sie gazu to... tak jak by nie dostawał paliwa i po chwili gasnie,dochodzi do 1500obr/min--max
Na wolnych obrotach moze chodzić nawet godz i jest dobrze i nie zgasnie
Co mu jeszcze dolega?????[/quote]


Jak moja koparka parę lat temu...a przyczyna - Zasyfione filtry paliwa.Sprawdzić nie zaszkodzi.
Avatar użytkownika
Czester 3477
Starszy Bywalec
Starszy Bywalec
 
Posty: 163
Dołączył(a): 15 mar 2009 14:28:49
Lokalizacja: Węgrzce Wielkie
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera A 2.2i Long 1995-1998

Re: problem z silnikiem 2.8TDI

Postprzez przemekcrx » 06 sie 2009 21:50:34

Musze jeszcze luknąć co mu dolega a silnik idzie kupić w granicach 2300zł bez turbinki z gwarancją... za te 3tys :) to wolał bym dołozyc nastepnego1tys i mam całego angola a przekładka mnie nic nie kosztuje bo to zrobie sam w garazu...
Ten był rozłozony i go poskładłem po kimś, więc nie wiem jak szły podcisnienia...
Frota 3.2 V6
Avatar użytkownika
przemekcrx
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1443
Obrazki: 1
Dołączył(a): 29 lip 2009 19:22:40
Lokalizacja: poland
Pochwały: 7
Województwo: nie mieszkam w Polsce
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: problem z silnikiem 2.8TDI

Postprzez Pawel » 06 sie 2009 21:56:11

No to zdjęcia nic nie pomogą. Najlepiej byłoby postawić obok taką samą ze sprawnie działającym osprzętem, sprawdziłbyś organoleptycznie...
...albo Ty jesz, albo Ciebie jedzą...
Obrazek
A 3,1 TDI Long '95
bike MTB wegług własnej specyfikacji...
Citroen C8 HDI
honda transalp xl600v
bmw f650st
w razie w: 696445799
Avatar użytkownika
Pawel
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 4398
Obrazki: 11
Dołączył(a): 23 mar 2008 20:02:00
Lokalizacja: Giżycko
Pochwały: 10
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Samochód: Frontera A 2.8TDI Long 1995-1996

Re: problem z silnikiem 2.8TDI

Postprzez przemekcrx » 08 sie 2009 20:17:51

kto ma z was fotke ustawionego rozrządu na punktach w 2,8TDI lub schemat
I czemu nie mogę wejść w dane posty wyskakuje mi :NIE MASZ WYMAGANYCH UPRAWNIEŃ,ABY CZYTAĆ POSTY NA TYM FORUM:
Frota 3.2 V6
Avatar użytkownika
przemekcrx
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1443
Obrazki: 1
Dołączył(a): 29 lip 2009 19:22:40
Lokalizacja: poland
Pochwały: 7
Województwo: nie mieszkam w Polsce
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: problem z silnikiem 2.8TDI

Postprzez Pawel » 08 sie 2009 20:19:45

...nie jesteś jeszcze klubowiczem tylko kandydatem...
brum napisał(a):EPC Opel

***.pl/literatura-programy/304548-rapidshare-opel-epc.html

w miejsce gwiazdek wpisać peb

W Haynes'ie w dziale 2F o silniku 2,8 na 5 stronie jest jakiś rysunek z paskiem rozrządu, ale nie wiem jak wkleić z "pdefa" tylko ten frogment... :oops:
Poszukaj w necie...; jeżeli nie masz dostępu do Techniki...

Jutro nad tym posiedzę...
...albo Ty jesz, albo Ciebie jedzą...
Obrazek
A 3,1 TDI Long '95
bike MTB wegług własnej specyfikacji...
Citroen C8 HDI
honda transalp xl600v
bmw f650st
w razie w: 696445799
Avatar użytkownika
Pawel
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 4398
Obrazki: 11
Dołączył(a): 23 mar 2008 20:02:00
Lokalizacja: Giżycko
Pochwały: 10
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Samochód: Frontera A 2.8TDI Long 1995-1996

Re: problem z silnikiem 2.8TDI

Postprzez przemekcrx » 08 sie 2009 22:59:08

Jutro musze go stargać jeszcze raz, bo moja żoneczka nie wiedziała co to jest i mi to wywaliła do kosza :roll: a to się 1,5godz ściąga
Ogólnie po niedzieli chyba jadę kupić silnik bo z tym moim jest coś nie teges..
Cały czas z nim walczę i chyba nic z tego nie wyjdzie, robi się bardzo duże ciśnienie w silniku czyli w misce olejowej jak mu zakręcę korek od oleju na deklu i założę odme na filtr powietrza to mi normalnie miarkę oleju wystrzeli do góry :shock: Czyli sam nie wiem co mu jest pali na strzała bez grzania świec ...Pytałem was czy czasami nie ma jakiejś odmy w bloku silnika, co odpowietrza silnik z oparów czy jak tam się to zwie, tam gdzie lata wał w misce olejowej ..Przeważnie w autach to jest ...ale nie mogę się doszukać tego ustrojstwa ...Myślałem może że coś się przytkało i takie ciśnienie się wytwarza może poleciały pierścienie :?: ale by nie odpalał na dotyk i to jest dla mnie dziwne ...
Frota 3.2 V6
Avatar użytkownika
przemekcrx
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1443
Obrazki: 1
Dołączył(a): 29 lip 2009 19:22:40
Lokalizacja: poland
Pochwały: 7
Województwo: nie mieszkam w Polsce
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: problem z silnikiem 2.8TDI

Postprzez przemekcrx » 14 sie 2009 22:30:40

POTRZEBUJE TURBINY 2.8TDI BO MOJA JEST DO :dupa: żyga olejem jak ciort
Frota 3.2 V6
Avatar użytkownika
przemekcrx
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1443
Obrazki: 1
Dołączył(a): 29 lip 2009 19:22:40
Lokalizacja: poland
Pochwały: 7
Województwo: nie mieszkam w Polsce
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: problem z silnikiem 2.8TDI

Postprzez Pawel » 15 sie 2009 09:43:49

harry.car@neostrada.pl lub telefonicznie: 504877346
Facet od Isuzu: 605396490 :!:
...albo Ty jesz, albo Ciebie jedzą...
Obrazek
A 3,1 TDI Long '95
bike MTB wegług własnej specyfikacji...
Citroen C8 HDI
honda transalp xl600v
bmw f650st
w razie w: 696445799
Avatar użytkownika
Pawel
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 4398
Obrazki: 11
Dołączył(a): 23 mar 2008 20:02:00
Lokalizacja: Giżycko
Pochwały: 10
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Samochód: Frontera A 2.8TDI Long 1995-1996

Re: problem z silnikiem 2.8TDI

Postprzez przemekcrx » 17 sie 2009 15:17:03

turbina już leci do mnie będzie w srode :lol:
a teraz z innej beczki :czemu mi nie działa przedni napęd po przełączeniu na małej gałce 4L lub 4H
Frota 3.2 V6
Avatar użytkownika
przemekcrx
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1443
Obrazki: 1
Dołączył(a): 29 lip 2009 19:22:40
Lokalizacja: poland
Pochwały: 7
Województwo: nie mieszkam w Polsce
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: problem z silnikiem 2.8TDI

Postprzez brum » 17 sie 2009 17:46:23

Zapraszam do tematu viewtopic.php?f=13&t=302
poczytaj jak nie znajdziesz odp to napisz tam :wink:
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: problem z silnikiem 2.8TDI

Postprzez konik » 19 sie 2009 22:48:29

Ponieważ przemekcrx mimo wskazania przez BRUM-a właściwego tematu dalej ciągnął tu dyskusję o sprzęgiełkach posty OT wykasowałem
Avatar użytkownika
konik
Podszyszkownik
Podszyszkownik
 
Posty: 1161
Obrazki: 3
Dołączył(a): 15 lut 2008 22:06:24
Lokalizacja: Starogard Gdański
Pochwały: 5
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1991-1995

Re: problem z silnikiem 2.8TDI

Postprzez Pawel » 20 sie 2009 04:57:56

...cholera, a my odpisywaliśmy... :oops:
...albo Ty jesz, albo Ciebie jedzą...
Obrazek
A 3,1 TDI Long '95
bike MTB wegług własnej specyfikacji...
Citroen C8 HDI
honda transalp xl600v
bmw f650st
w razie w: 696445799
Avatar użytkownika
Pawel
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 4398
Obrazki: 11
Dołączył(a): 23 mar 2008 20:02:00
Lokalizacja: Giżycko
Pochwały: 10
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Samochód: Frontera A 2.8TDI Long 1995-1996

Re: problem z silnikiem 2.8TDI

Postprzez POPO » 21 sie 2009 11:50:15

przemekcrx napisał(a):POTRZEBUJE TURBINY 2.8TDI BO MOJA JEST DO :dupa: żyga olejem jak ciort

Pewny jestes ze to wina turbiny ja obstawiałbym słabe ciśnienie wiec poprzez nieszczelne pierscienie ciśnie olej na odme a tamtedy do turbiny i dalej na intelcooler i do kolektora ssacego :(
sprawdz czy intercooler i weze do niego masz zasyfione olejem czy czyste ?/
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie :)
ObrazekObrazekObrazek

" :)))))
....)))))

POPOfon - 733530005
POPO
Starszy Nałogowiec
Starszy Nałogowiec
 
Posty: 367
Dołączył(a): 08 gru 2008 14:44:26
Lokalizacja: Bielsko Biała
Województwo: Śląskie
Samochód: Frontera A 2.4i Long 1991-1995

Re: problem z silnikiem 2.8TDI

Postprzez Anguss » 21 sie 2009 14:51:18

POPO napisał(a):
przemekcrx napisał(a):POTRZEBUJE TURBINY 2.8TDI BO MOJA JEST DO :dupa: żyga olejem jak ciort

Pewny jestes ze to wina turbiny ja obstawiałbym słabe ciśnienie wiec poprzez nieszczelne pierscienie ciśnie olej na odme a tamtedy do turbiny i dalej na intelcooler i do kolektora ssacego :(
sprawdz czy intercooler i weze do niego masz zasyfione olejem czy czyste ?/

jesli intercooler jest zawalony olejem to beda piersceinie ?
Anguss
 

Re: problem z silnikiem 2.8TDI

Postprzez przemekcrx » 21 sie 2009 19:25:06

frotka juz smiga jest po wymianie silnika i turbiny
dzięki wszystkim za pomoc
Frota 3.2 V6
Avatar użytkownika
przemekcrx
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1443
Obrazki: 1
Dołączył(a): 29 lip 2009 19:22:40
Lokalizacja: poland
Pochwały: 7
Województwo: nie mieszkam w Polsce
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: problem z silnikiem 2.8TDI

Postprzez POPO » 22 sie 2009 18:15:42

Anguss napisał(a):
POPO napisał(a):
przemekcrx napisał(a):POTRZEBUJE TURBINY 2.8TDI BO MOJA JEST DO :dupa: żyga olejem jak ciort

Pewny jestes ze to wina turbiny ja obstawiałbym słabe ciśnienie wiec poprzez nieszczelne pierscienie ciśnie olej na odme a tamtedy do turbiny i dalej na intelcooler i do kolektora ssacego :(
sprawdz czy intercooler i weze do niego masz zasyfione olejem czy czyste ?/

jesli intercooler jest zawalony olejem to beda piersceinie ?

na 80% tak bo inaczej ska olej w dolocie inaczej sprawdz obieg powietrza idąc od filtra i dowiesz sie którędy olej zapodaje na turbine a dalej turbina robi swoje cisnąc ten olej razem z powietrzem do intercoolera i dalej
P.S. wszystkie odpowiedzi są czysto teoretyczne podparte niewielką wiedzą własciciela w w/w temacie :)
ObrazekObrazekObrazek

" :)))))
....)))))

POPOfon - 733530005
POPO
Starszy Nałogowiec
Starszy Nałogowiec
 
Posty: 367
Dołączył(a): 08 gru 2008 14:44:26
Lokalizacja: Bielsko Biała
Województwo: Śląskie
Samochód: Frontera A 2.4i Long 1991-1995

Re: problem z silnikiem 2.8TDI

Postprzez Aras » 30 sie 2009 12:50:52

A jeśli chodzi o schemat ustawienia paska rozrządu to dajcie znać prześlę :gears:
Aras
 

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do 2.8 TDI



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości