Witamy !



[2.8]Wycieki oleju

Re: [2.8]Wycieki oleju

Postprzez jrzeuski » 29 paź 2010 12:03:05

Serwisówka mówi, że dolna część miski musi wyjść nawet bez opuszczania mostu. Natomiast by wyjąć pozostałą część miski trzeba zdemontować smoka, wyjąć bagnet oleju, wymontować rurkę od bagnetu (uwaga na uszczelki), odkręcić i wyjąć rurę spustową oleju z turbo a potem to samo z rurą oleju z pompy vacuum. Trzeba też odkręcić śruby łączące skrzynię z miską (to już pewnie zrobiłeś). Wtedy po odkręceniu wszystkich śrub mocujących górną część miski do bloku da się ją wyjąć zdejmując z pompy oleju. Więcej instrukcji w serwisówce nie ma, więc powodzenia :4lk:
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: [2.8]Wycieki oleju

Postprzez warptec » 31 paź 2010 16:06:57

Poszło po odkręceniu mostu od wału i zluzowaniu kolumny kierownicy, most się opuścił na tyle, że zeszła. Ale było kombinacji z tym na początku. Tłoki już na wierzchu, jakiś baranek pozakładał niedopasowane pierścienie kompresyjne, każdy inny, w dodatku jakieś badziewne. Tłoki być może uda się uratować, ale tuleje, panewki, sworznie na korbowodzie mam do wymiany. Nie wiadomo jeszcze co z wałem. Jak zawiozę do gościa od szlifów, będę wiedział więcej, jest szansa, że remont wyjdzie w cenie innego silnika.

Mam jeszcze pytanie co to za zbiornik jest pod kolektorem wydechowym w tylnej części silnika?
warptec
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 05 gru 2009 21:41:04
Lokalizacja: Głogów
Województwo: Dolnośląskie
Samochód: Frontera A 2.8TDI Long 1995-1996

Re: [2.8]Wycieki oleju

Postprzez Pawel » 31 paź 2010 17:56:56

Jeżeli dobrze tłumaczysz to jest to jakaś chłodnica oleju... Chyba... :?
Obrazek
...albo Ty jesz, albo Ciebie jedzą...
Obrazek
A 3,1 TDI Long '95
bike MTB wegług własnej specyfikacji...
Citroen C8 HDI
honda transalp xl600v
bmw f650st
w razie w: 696445799
Avatar użytkownika
Pawel
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 4398
Obrazki: 11
Dołączył(a): 23 mar 2008 20:02:00
Lokalizacja: Giżycko
Pochwały: 10
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Samochód: Frontera A 2.8TDI Long 1995-1996

Re: [2.8]Wycieki oleju

Postprzez warptec » 31 paź 2010 20:05:11

O właśnie o to chodziło.
warptec
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 05 gru 2009 21:41:04
Lokalizacja: Głogów
Województwo: Dolnośląskie
Samochód: Frontera A 2.8TDI Long 1995-1996

demontaż misy olejowej 2.8 TDI

Postprzez bleble08 » 10 lis 2010 18:22:50

Witam
Chciałbym zapytać czy ktoś z z was koledzy demontował misę olejową w Fronterce 2.8 isuzu, bo będę musiał to zrobić i zastanawiam się czy od razu zabierać się do demontażu mostu przedniego czy miska wyjdzie bez tego. Jeśli ktoś ma takie doświadczenia będę wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam wszystkich i z góry dziękuje.
bleble08
 

Re: demontaż misy olejowej 2.8 TDI

Postprzez michal 2,8tdi » 10 lis 2010 19:04:17

a Co tam miskę ściągasz? :mrgreen:
michal 2,8tdi
 

Re: demontaż misy olejowej 2.8 TDI

Postprzez warptec » 14 lis 2010 12:39:20

bleble08 napisał(a):Witam
Chciałbym zapytać czy ktoś z z was koledzy demontował misę olejową w Fronterce 2.8 isuzu, bo będę musiał to zrobić i zastanawiam się czy od razu zabierać się do demontażu mostu przedniego czy miska wyjdzie bez tego. Jeśli ktoś ma takie doświadczenia będę wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam wszystkich i z góry dziękuje.



Żeby most się wystarczająco opuścił do wyjęcia miski, trzeba go odkręcić od wału i poluzować kolumnę kierowniczą, wtedy opuszczasz most jak najniżej i odpychasz go w kierunku przodu samochodu. Żeby wyjąć miskę musisz odkręcić najpierw jej dolną część i smok, a później już z górki. Pomaga też lekkie uniesienie silnika za skrzynię, po odkręceniu łap oczywiście. Bynajmniej u mnie tak było.
warptec
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 05 gru 2009 21:41:04
Lokalizacja: Głogów
Województwo: Dolnośląskie
Samochód: Frontera A 2.8TDI Long 1995-1996

Re: [2.8]Wycieki oleju

Postprzez kamil1636 » 11 kwi 2017 07:47:34

Jak zamontować uszczelniacz wału korbowego,żeby nie ciekł. Jestem już jedną sztukę w plecy. Dziwny przypadek.
1.Nabijam go na wał korbowy na równo z przetoczeniem wałka.
2. Jak dobijamy ten okrągły simmering z ruchomą wargą, który jest dookoła metalowego pierścienia? (do oporu, żeby uszczelka wargowa docisnęła się do metalowego pierścienia zdjęcie 1 ?) ObrazekObrazekObrazekObrazek

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
kamil1636
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 17
Dołączył(a): 25 lis 2014 14:33:30
Województwo: Podkarpackie
Samochód: Frontera A 2.8TDI Long 1995-1996

Re: [2.8]Wycieki oleju

Postprzez brum » 11 kwi 2017 13:16:26

Ostatnie zdjęcie, tą stroną na zewnątrz. Dobić na równo z blokiem.
Może być rowek na wale lub w bloku rysa i będzie ciekło za chwilę.
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Poprzednia strona

Powrót do 2.8 TDI



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość