Strona 2 z 5

Re: problem z silnikiem 2.8TDI

PostNapisane: 06 sie 2009 15:39:48
przez przemekcrx
chmm raczej nie.... Tylko jak to auto kupiłem to była zdemontowana głowica...
Poskładłem to wszystko i okazał się ze imo nie działa ,teraz znowu nie chce wchodzić na obroty,a na koniec okaże sie że silnik do wymiany... W-sumie jak go kupowałem to byłem przygotowany że z silnikiem jest coś nie teges bo niby uszczelka była dmuchnieta pod głowicą i mówił gostek że wystarczy go tylko poskładać
A tu wychodzą jajca teraz

Re: problem z silnikiem 2.8TDI

PostNapisane: 06 sie 2009 16:53:07
przez Pawel
Może źle zostało poskładane... :?: Coś przestawione na pasku... :?

Re: problem z silnikiem 2.8TDI

PostNapisane: 06 sie 2009 20:00:15
przez Anguss
Hm.. Gdyby co to mam prawie caly ( be miski olejowej i tłoków ) silnik 2.8 i jakies czesci moge Ci podeslac. Ostatecznei wymiana alego silnika ostatnio sie dowiadywalem to koszt wymiany to ok 400 i dodatkowo kompletny silnik ok 3000zl - tez mam gdyby co.

Re: problem z silnikiem 2.8TDI

PostNapisane: 06 sie 2009 20:46:24
przez Czester 3477
odpala na dotyk, chodzi na wolnych obrotach ładnie i równo, ale gdy dodaje sie gazu to... tak jak by nie dostawał paliwa i po chwili gasnie,dochodzi do 1500obr/min--max
Na wolnych obrotach moze chodzić nawet godz i jest dobrze i nie zgasnie
Co mu jeszcze dolega?????[/quote]


Jak moja koparka parę lat temu...a przyczyna - Zasyfione filtry paliwa.Sprawdzić nie zaszkodzi.

Re: problem z silnikiem 2.8TDI

PostNapisane: 06 sie 2009 21:50:34
przez przemekcrx
Musze jeszcze luknąć co mu dolega a silnik idzie kupić w granicach 2300zł bez turbinki z gwarancją... za te 3tys :) to wolał bym dołozyc nastepnego1tys i mam całego angola a przekładka mnie nic nie kosztuje bo to zrobie sam w garazu...
Ten był rozłozony i go poskładłem po kimś, więc nie wiem jak szły podcisnienia...

Re: problem z silnikiem 2.8TDI

PostNapisane: 06 sie 2009 21:56:11
przez Pawel
No to zdjęcia nic nie pomogą. Najlepiej byłoby postawić obok taką samą ze sprawnie działającym osprzętem, sprawdziłbyś organoleptycznie...

Re: problem z silnikiem 2.8TDI

PostNapisane: 08 sie 2009 20:17:51
przez przemekcrx
kto ma z was fotke ustawionego rozrządu na punktach w 2,8TDI lub schemat
I czemu nie mogę wejść w dane posty wyskakuje mi :NIE MASZ WYMAGANYCH UPRAWNIEŃ,ABY CZYTAĆ POSTY NA TYM FORUM:

Re: problem z silnikiem 2.8TDI

PostNapisane: 08 sie 2009 20:19:45
przez Pawel
...nie jesteś jeszcze klubowiczem tylko kandydatem...
brum napisał(a):EPC Opel

***.pl/literatura-programy/304548-rapidshare-opel-epc.html

w miejsce gwiazdek wpisać peb

W Haynes'ie w dziale 2F o silniku 2,8 na 5 stronie jest jakiś rysunek z paskiem rozrządu, ale nie wiem jak wkleić z "pdefa" tylko ten frogment... :oops:
Poszukaj w necie...; jeżeli nie masz dostępu do Techniki...

Jutro nad tym posiedzę...

Re: problem z silnikiem 2.8TDI

PostNapisane: 08 sie 2009 22:59:08
przez przemekcrx
Jutro musze go stargać jeszcze raz, bo moja żoneczka nie wiedziała co to jest i mi to wywaliła do kosza :roll: a to się 1,5godz ściąga
Ogólnie po niedzieli chyba jadę kupić silnik bo z tym moim jest coś nie teges..
Cały czas z nim walczę i chyba nic z tego nie wyjdzie, robi się bardzo duże ciśnienie w silniku czyli w misce olejowej jak mu zakręcę korek od oleju na deklu i założę odme na filtr powietrza to mi normalnie miarkę oleju wystrzeli do góry :shock: Czyli sam nie wiem co mu jest pali na strzała bez grzania świec ...Pytałem was czy czasami nie ma jakiejś odmy w bloku silnika, co odpowietrza silnik z oparów czy jak tam się to zwie, tam gdzie lata wał w misce olejowej ..Przeważnie w autach to jest ...ale nie mogę się doszukać tego ustrojstwa ...Myślałem może że coś się przytkało i takie ciśnienie się wytwarza może poleciały pierścienie :?: ale by nie odpalał na dotyk i to jest dla mnie dziwne ...

Re: problem z silnikiem 2.8TDI

PostNapisane: 14 sie 2009 22:30:40
przez przemekcrx
POTRZEBUJE TURBINY 2.8TDI BO MOJA JEST DO :dupa: żyga olejem jak ciort

Re: problem z silnikiem 2.8TDI

PostNapisane: 15 sie 2009 09:43:49
przez Pawel
harry.car@neostrada.pl lub telefonicznie: 504877346
Facet od Isuzu: 605396490 :!:

Re: problem z silnikiem 2.8TDI

PostNapisane: 17 sie 2009 15:17:03
przez przemekcrx
turbina już leci do mnie będzie w srode :lol:
a teraz z innej beczki :czemu mi nie działa przedni napęd po przełączeniu na małej gałce 4L lub 4H

Re: problem z silnikiem 2.8TDI

PostNapisane: 17 sie 2009 17:46:23
przez brum
Zapraszam do tematu viewtopic.php?f=13&t=302
poczytaj jak nie znajdziesz odp to napisz tam :wink:

Re: problem z silnikiem 2.8TDI

PostNapisane: 19 sie 2009 22:48:29
przez konik
Ponieważ przemekcrx mimo wskazania przez BRUM-a właściwego tematu dalej ciągnął tu dyskusję o sprzęgiełkach posty OT wykasowałem

Re: problem z silnikiem 2.8TDI

PostNapisane: 20 sie 2009 04:57:56
przez Pawel
...cholera, a my odpisywaliśmy... :oops:

Re: problem z silnikiem 2.8TDI

PostNapisane: 21 sie 2009 11:50:15
przez POPO
przemekcrx napisał(a):POTRZEBUJE TURBINY 2.8TDI BO MOJA JEST DO :dupa: żyga olejem jak ciort

Pewny jestes ze to wina turbiny ja obstawiałbym słabe ciśnienie wiec poprzez nieszczelne pierscienie ciśnie olej na odme a tamtedy do turbiny i dalej na intelcooler i do kolektora ssacego :(
sprawdz czy intercooler i weze do niego masz zasyfione olejem czy czyste ?/

Re: problem z silnikiem 2.8TDI

PostNapisane: 21 sie 2009 14:51:18
przez Anguss
POPO napisał(a):
przemekcrx napisał(a):POTRZEBUJE TURBINY 2.8TDI BO MOJA JEST DO :dupa: żyga olejem jak ciort

Pewny jestes ze to wina turbiny ja obstawiałbym słabe ciśnienie wiec poprzez nieszczelne pierscienie ciśnie olej na odme a tamtedy do turbiny i dalej na intelcooler i do kolektora ssacego :(
sprawdz czy intercooler i weze do niego masz zasyfione olejem czy czyste ?/

jesli intercooler jest zawalony olejem to beda piersceinie ?

Re: problem z silnikiem 2.8TDI

PostNapisane: 21 sie 2009 19:25:06
przez przemekcrx
frotka juz smiga jest po wymianie silnika i turbiny
dzięki wszystkim za pomoc

Re: problem z silnikiem 2.8TDI

PostNapisane: 22 sie 2009 18:15:42
przez POPO
Anguss napisał(a):
POPO napisał(a):
przemekcrx napisał(a):POTRZEBUJE TURBINY 2.8TDI BO MOJA JEST DO :dupa: żyga olejem jak ciort

Pewny jestes ze to wina turbiny ja obstawiałbym słabe ciśnienie wiec poprzez nieszczelne pierscienie ciśnie olej na odme a tamtedy do turbiny i dalej na intelcooler i do kolektora ssacego :(
sprawdz czy intercooler i weze do niego masz zasyfione olejem czy czyste ?/

jesli intercooler jest zawalony olejem to beda piersceinie ?

na 80% tak bo inaczej ska olej w dolocie inaczej sprawdz obieg powietrza idąc od filtra i dowiesz sie którędy olej zapodaje na turbine a dalej turbina robi swoje cisnąc ten olej razem z powietrzem do intercoolera i dalej

Re: problem z silnikiem 2.8TDI

PostNapisane: 30 sie 2009 12:50:52
przez Aras
A jeśli chodzi o schemat ustawienia paska rozrządu to dajcie znać prześlę :gears: