jurbassteck napisał(a):blublu1 napisał(a):Ale jak postawie na w miarę poziomym gruncie to wszystko jest ok . Aha , i zaczęło się od tego, że parę dni temu postawiłem woza przechylonego na bardzo niskiej rezerwie .
To sprawa jasna, dolej paliwa i odpowietrz układ.
Bzdura.
Paweł nieszczlność jest w jakimś miejscu, które po postawieniu auta na przechyle jest wyżej niż pozostała część układu.
Nie pozostaje Ci nic innego jak przepatrzenie wszystkich złączek, przewodów, filtra, pompki ręcznej.
Sprawa jest o tyle trudna, że tej nieszczelności nie widać, nie będzie zacieków z ropy czy coś takiego. Bo w układzie paliwowym jest podciśnienie a nie ciśnienie wytwarzane przez pompę w baku jak w benzynie.
Może być też tak, że nieszczelność jest na rurce ssącej w zbiorniku. Poniżej jakiegoś poziomu paliwa ta nieszczelność jest wyżej niż lustro ON w baku.