Witamy ! |
---|
|
nazwisko1 napisał(a):Witajcie, dziś chwyciło mi panewkę, myslicie ze opłacalna bedzie wymiana panewek czy lepiej kupić używany sprawny silnik? Przerabiał już ktoś temat panewek w C20NE?
brum napisał(a):wał do szlifu i nowe panewki na korbowody i podpory(główne). Ewentualnie nowa pompa oleju (strasznie droga nie jest)
adrianee36 napisał(a):a cena remontu jestes smieszna, wiec nie ma sie co zastanawiac.
adrianee36 napisał(a):Własnie przerabiam ten temat... tylko remont, kupimy uzywany silnik i dalej nie jestesmy pewni jak dlugo pochodzi, a cena remontu jestes smieszna, wiec nie ma sie co zastanawiac.
RudeBoy napisał(a):
tak mówisz bo jesteś mechanikiem
nazwisko1 napisał(a):adrianee36 napisał(a):Własnie przerabiam ten temat... tylko remont, kupimy uzywany silnik i dalej nie jestesmy pewni jak dlugo pochodzi, a cena remontu jestes smieszna, wiec nie ma sie co zastanawiac.
i co wymieniałes? ile Cię wyszło ?
RudeBoy napisał(a):Czyli nie zamierzasz ruszać cylindrów i pierścieni?
Nie lepiej zrobić to od razu skoro tak już rozgrzebujesz motor?
adrianee36 napisał(a):RudeBoy napisał(a):Czyli nie zamierzasz ruszać cylindrów i pierścieni?
Nie lepiej zrobić to od razu skoro tak już rozgrzebujesz motor?
Oczywisicie pierscienie tez sa w palnie do wymiany , juz zakupione jak pisałem 188zł .
RudeBoy napisał(a):Czyli nie zamierzasz ruszać cylindrów i pierścieni?
Nie lepiej zrobić to od razu skoro tak już rozgrzebujesz motor?
RudeBoy napisał(a):nie do Ciebie... Adriana się pytałem
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość