Witamy !



[A 2.0 B+G] Problem z odpalaniem po postoju

[A 2.0 B+G] Problem z odpalaniem po postoju

Postprzez Gurżu » 04 paź 2017 19:42:14

Witam wszystkich forumowiczów, nie mogłem znaleźć nic na temat

Mam problem z moja Frota A2.0i B + G Sport 1992. Mianowicie auto rano odpala ideolo na strzala, po krótkim postoju też czy rozgrzany czy zimny nie ma roznicy
Problem tkwi w tym, że gdy postój jest dłuższy niz 15/20 minut muszę długo kręcic by odpalic. Auto jeździ bez zarzutu na B czy G ładnie się wkręca nie przerywa, nie dusi itd.
- Filtr Paliwa jest nowy
- Nowy reduktor gazu AT07 150hp wyregulowany u gazownika
- Świece czyściutkie ładna mocna iskra, 2 punktowe. Jedna Boscha 3 NGK
- Przewody zaplonowe nie przetarte bez przebić
- Dołożyłem zawór zwrotny na zasilaniu i powrocie benzy ,myślałem, że się paliwo cofa
- Filtr powietrza czysty nie ruszalem
- Dolot szczelny wszystkie przewody opaski na swoim miejscu
- Brak kata - nie mialem czasu jeszcze wstawic strumienicy

2sprawa Wskazówka temp po rozgrzaniu silnika na przed ostatniej kresce i waha sie o 1 mm do góry i na dól. Nie za wysoko? Wisko chyba prosi sie o zmiane strasznie słabe jest można zatrzymać palcami (układ w miare czysty tzn nie ma duzych ilosciu osadu + nowiutki płyn)

Brak jednego przekaźnika przy lampie od strony kierowcy tego od srodka, jest tylko czarny ktory steruje na pompa paliwa
Gurżu
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 2
Dołączył(a): 04 paź 2017 19:17:50
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1991-1995

Re: [A 2.0 B+G] Problem z odpalaniem po postoju

Postprzez brum » 04 paź 2017 20:12:43

Może być zalewany jakimś paliwem.
Temperatura powinna być na połowie.
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [A 2.0 B+G] Problem z odpalaniem po postoju

Postprzez Gurżu » 06 paź 2017 22:32:45

Temperatura to wina termostatu. Otwarcie przy 107*C kogos czasem nie strzelilo? Z tego co pametam to 92 98 zakres pracy
Gurżu
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 2
Dołączył(a): 04 paź 2017 19:17:50
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1991-1995

Re: [A 2.0 B+G] Problem z odpalaniem po postoju

Postprzez tupek » 18 paź 2017 19:55:20

U mnie przy poprzedniej frocie winny był przekaźnik rozłączający wtryski benzynowe gdy przełączał się na lpg, ja miałem zwykłą instalacje zamontowaną.
Później jeszcze w kostce pompki paliwa piny nie kontaktowały.
A na samym lpg też awaryjnie nie zapala?
I może też być przełącznik od lpg jezeli masz zwykły gaz.
U mnie działa LSD :)
Avatar użytkownika
tupek
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 1693
Obrazki: 12
Dołączył(a): 14 lut 2013 19:53:04
Lokalizacja: Dobruchna
Pochwały: 20
Województwo: Świętokrzyskie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: [A 2.0 B+G] Problem z odpalaniem po postoju

Postprzez Marian Koniuszko » 17 cze 2019 11:15:01

Witam,

podłączę się do tematu, bo mam identyczny problem, jak kolega, który zaczął temat, ale nie napisał, czy go rozwiązał.
Mam Fronterę, tak jak w opisie, '97 pb+g.
Silnik pracuje idealnie na benzynie i gazie, równo i dobrze wchodzi na obroty.
Od kilku miesięcy mam problem z odpaleniem silnika, kiedy jest ciepły.
Rano zimny silnik odpala natychmiast. Kiedy się rozgrzeje i go wyłączę i odpalę od razu ponownie, również odpala bez problemu.
Ale kiedy postoi kilka minut ciężko go uruchomić, muszę długo, kilka razy kręcić rozrusznikiem, żeby zaskoczył. Odpala wtedy nierównomiernie, bulgocze jakby nie wszystkie cylindry odpalały jednocześnie, wyczuwalny jest zapach benzyny w kabinie. Awaryjnie na gazie też nie mogę uruchomić.
Na razie wymieniłem:
-świece,
- czujnik temperatury,
nie ma poprawy. Zmierzyłem ciśnienie benzyny 1,2 - 1,3 bar.
Kontrolka CE gaśnie po uruchomieniu silnika.
Co ciekawe, przy obecnych upałach, również "zimny" silnik gorzej odpala.
Prośba o diagnozę, co może być przyczyną? Dodam, że wcześniej wymieniłem przewody paliwowe, bo stare sparciały.
Avatar użytkownika
Marian Koniuszko
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 18
Dołączył(a): 30 cze 2018 23:15:28
Województwo: Wielkopolskie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1995-1998

Re: [A 2.0 B+G] Problem z odpalaniem po postoju

Postprzez jrzeuski » 17 cze 2019 14:50:48

Paliwo powinno być pod ciśnieniem ok. 3 bar. Pompa umiera czy ktoś niewłaściwą zamontował?
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: [A 2.0 B+G] Problem z odpalaniem po postoju

Postprzez Marian Koniuszko » 18 cze 2019 17:37:10

Pompa ta sama od kilku lat, możliwe, że się kończy.
Ale dziwne, że nie mogę też odpalić awaryjnie na gazie. W ub. roku ustawiłem możliwość kilkudziesięciu odpaleń awaryjnych i odpalałem.
Avatar użytkownika
Marian Koniuszko
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 18
Dołączył(a): 30 cze 2018 23:15:28
Województwo: Wielkopolskie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1995-1998

Re: [A 2.0 B+G] Problem z odpalaniem po postoju

Postprzez tupek » 18 cze 2019 21:50:41

A może wtryski ze starości leją i dlatego jaja są.
Awaryjne odpalanie niestety nie działa tak jak powinno we wszystkich.
A jak wtrysk przepuszcza i próbujesz na gazie to na dwóch paliwach ma ciężko.
Ja w poprzedniej frocie zrobiłem czyszczenie układu paliwowego bo miałem dostęp do maszyny i powiem że na benie lepiej odpalał.
U mnie działa LSD :)
Avatar użytkownika
tupek
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 1693
Obrazki: 12
Dołączył(a): 14 lut 2013 19:53:04
Lokalizacja: Dobruchna
Pochwały: 20
Województwo: Świętokrzyskie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004


Powrót do 2.0i



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron