Witamy ! |
---|
|
hirek_gda napisał(a):kolego jeśli rzeczywiście miał byś ochotę pomóc to oczywiście był bym wdzieczny
widze że masz longa, a tam przypadkiem nie jest łatwiejszy dostęp do miski ?
oczywiście z bym wpadł
konik napisał(a):Sebastian a jesteś pewien że cieknie tylko spod miski a nie np. z simmeringu na wale korbowym od strony sprzęgła? Oby się nie okazało że Wasza praca pójdzie na marne... moja rada nie wyciągajcie mostu tylko wyciągnij silnik i wymień wszystkie uszczelki i simmeringi.
wikked napisał(a):a czemu nie mostu?? 1,5 godzinki i most jest na wierzchu. belka, wał, drugi wał, podpora (w sporcie nie ma), odpiąć lewarki, spuścić olej z reduktora (coby facjaty nie zalało po rozpięciu wału), opuścić skrzynię i wszystko na wierzchu (a 20-ścia parę śrub w pudełeczku). Tak przy okazji, to też uważam że to simering. Żeby się upewnić zdejmij osłonę łapy sprzęgła i wsadź palucha do środka i pomacaj ściankę od wewnątrz. Jak jest olej to simering.
malylub52hv napisał(a):witam. myślę że bez wyciągania silnika nie da rady bo sam z tym walczyłem. opuściłem most, następnie podlewarowałem silnik i nic z tego bo smok jest wygięty w bok a misy w bok nie przesunie bo rama nie da.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość