Witamy ! |
---|
|
RudeBoy napisał(a): jak ktoś chce mieć silnik na zicher to tylko porządny remont a to będzie kosztować min 3500zł.
Arni napisał(a):RudeBoy napisał(a): jak ktoś chce mieć silnik na zicher to tylko porządny remont a to będzie kosztować min 3500zł.
Panowie, za 3.5 tyś to można całą Omege 2.5 V6 kupić, jezdzącą i ma sie wszystko na swap, na dodatek mozna sprawdzic czy silnik zdrowy i jak jeździ. I taki wydatek na silnik to rozumie bo zyskuje sie dużo ale inwestowanie takich pieniędzy w gówniany 2.0....jak kto woli.
JaGrab3 napisał(a):Co robić?
Uszczelkę pod głowicą i uszczelniacze zaworowe, to na bank.
krzysied753 napisał(a): A serio to trochę powinno pomóc???
kondi napisał(a):2,5 pasi do skrzyni frotki 2.0 bez większego rzeźbienia ?????
krzysied753 napisał(a):A np jakiś silnik z większym motorem pasował by bez przeróbek ??
krzysied753 napisał(a):a jak ja mam c20ne to te silniki sa takie same ???
-- Dodano 10 maja 2012 07:00:24 --
A np jakiś silnik z większym motorem pasował by bez przeróbek ??
krzysied753 napisał(a):Raczej koledzy zainwestuje w remont narazie nie kompletny ale zresztą zobaczę jak ściągnę gore:)
Arni napisał(a):RudeBoy napisał(a): jak ktoś chce mieć silnik na zicher to tylko porządny remont a to będzie kosztować min 3500zł.
Panowie, za 3.5 tyś to można całą Omege 2.5 V6 kupić, jezdzącą i ma sie wszystko na swap, na dodatek mozna sprawdzic czy silnik zdrowy i jak jeździ. I taki wydatek na silnik to rozumie bo zyskuje sie dużo ale inwestowanie takich pieniędzy w gówniany 2.0....jak kto woli.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość