Witamy !



[A 2.0] Nie chce odpalić

Re: [A 2.0] Nie chce odpalić

Postprzez dandek88 » 09 kwi 2018 10:07:11

Po podgrzaniu faktycznie klej puszcza bo grzeje sie sruby opalarka np zeby puscily. Ogolnie niebieski loctite wiaze jak nie ma dostepu powietrza. Ja wolalem dac niz nie dac ;)
dandek88
Starszy Zaglądacz
Starszy Zaglądacz
 
Posty: 77
Dołączył(a): 04 lut 2015 22:14:43
Województwo: Śląskie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1995-1998

Re: [A 2.0] Nie chce odpalić

Postprzez tupek » 09 kwi 2018 19:10:03

Tyle samo jest zwolenników co przeciwników klejenia śrub.
Ja mam czerwony loktite zapach jakby soczek z malin i słodki smak ( uprzedzam posty że ,,tupek liże wydzieliny frontery ale wszystkie płyny które mam w samochodzie sprawdzam organoleptycznie co ułatwia wykrywanie rodzaju wycieków.) :grin:
U mnie działa LSD :)
Avatar użytkownika
tupek
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 1693
Obrazki: 12
Dołączył(a): 14 lut 2013 19:53:04
Lokalizacja: Dobruchna
Pochwały: 20
Województwo: Świętokrzyskie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: [A 2.0] Nie chce odpalić

Postprzez Ironcruz » 03 sie 2018 21:51:46

2.0 benzyna bez gazu, bez immo (wywalone) i bez autoalarmu.

Jechało i na wstrząsach na przejeździe kolejowym zdechło.

Kontrolki się świecą, prąd, paliwo jest, rozrusznik kręci. Ale wtryskiwacze nie cykają i nie podają paliwa. Pompa raczej też nie dostaje sygnału by zacząć pracę.

Pompa paliwa podłączona na krótko (zwierając kable z przekaźnika pompy przy lampie: 87B z 30) buczy, działa, w listwie wtryskowej jest paliwo.

Przekaźniki paliwa: 3 różne nie pomogły.

Gdzie jest ECU we Frocie? Bo pod nogami kierowcy mam 3 duże kolorowe kostki-połączenia kablowe; i kostka od kierunkowskazów. Pod nogami pasażera mam wtyczki i dwie kostki (jedna od przeciwmgielnych wg fabrycznego opisu).

Wymieniłem też czujnik położenia wału (ten w bloku silnika) - bez zmian.

Kombinacje takie, że przekaźnik pompy podłączony i piny zasilające pompę zwarte też przerobiłem - kręci nie odpala.

Coś nie daje sygnału na przekaźnik, że ma uruchomić pompę paliwa i chyba też wtryski...chyba. Chyba, że wszystkie przekaźniki mam walnięte...
Co mogę jeszcze sprawdzić?

-- So 04 sie 2018 18:38:26 --

Dzisiaj zauważyłem jeszcze jeden objaw: nie da się wypikać kodów błędów kontrolką check engine. Podczas odpalania CEL też się nie świeci. Przekaźnik pompy paliwa czy wymieniać ECU?

-- N 05 sie 2018 08:45:29 --

Czy komputer z Omegi o takim oznaczeniu 0261200368 będzie współgrać z C20NE we Frocie?
Opel Frontera A Sport "Calmini Youngtimer Dożywocie Edyszyn" 94'.
15 lat na forum
Avatar użytkownika
Ironcruz
Maniak
Maniak
 
Posty: 458
Obrazki: 1
Dołączył(a): 30 sie 2007 18:55:30
Lokalizacja: okolice poznania
Pochwały: 2
Województwo: Wielkopolskie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1991-1995

Re: [A 2.0] Nie chce odpalić

Postprzez tupek » 05 sie 2018 20:30:47

A cewka dostaje sygnał i czy iskra jest?
Ja miałem zawsze jaja z cewkami.
U mnie działa LSD :)
Avatar użytkownika
tupek
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 1693
Obrazki: 12
Dołączył(a): 14 lut 2013 19:53:04
Lokalizacja: Dobruchna
Pochwały: 20
Województwo: Świętokrzyskie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: [A 2.0] Nie chce odpalić

Postprzez Ironcruz » 22 sie 2018 09:01:01

Sprawa rozwiązana - kolejny kabel w głównej wiązce zgnił. Elektryk szukał i w końcu znalazł. Tym razem kabel w wiązce pod przednim prawym światłem.
Opel Frontera A Sport "Calmini Youngtimer Dożywocie Edyszyn" 94'.
15 lat na forum
Avatar użytkownika
Ironcruz
Maniak
Maniak
 
Posty: 458
Obrazki: 1
Dołączył(a): 30 sie 2007 18:55:30
Lokalizacja: okolice poznania
Pochwały: 2
Województwo: Wielkopolskie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1991-1995

Re: [A 2.0] Nie chce odpalić

Postprzez cinek1983059 » 23 sie 2018 20:40:45

ten przekaźnik jak byś mu się dobrze przyjrzał i przeczytał co na nim pisze wiedział byś że ma podwójne działanie, a mianowicie daje sygnał do ecu i steruje pompą paliwa, często gęsto dzieje się tak że piny w gnieździe przekaźnika lubią wygnić i nie ma styku, sam przekaźnik też lubi płatać figle, 2.0 jest ewenementem wśród fronter jak zaczniesz go ostro upalać przekonasz się bardzo szybciutko jakie ma kaprysy, jedyny element prawie nie do zajechania to silnik, który niestety w serii mocą zbytnio nie grzeszy ale w prosty sposób można wyciągnąć te 20KM.
3.2 V6 GTS, simex 37", lift bliżej nieokreślony, mosty patrol k260, snorkel, zderzaki stal, winch

EKIPA ŚLĄSKA
Avatar użytkownika
cinek1983059
Podszyszkownik
Podszyszkownik
 
Posty: 1203
Obrazki: 35
Dołączył(a): 26 lut 2013 11:48:21
Lokalizacja: Będzin
Pochwały: 5
Województwo: Śląskie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1991-1995

Re: [A 2.0] Nie chce odpalić

Postprzez Ironcruz » 12 paź 2018 12:13:21

cinek1983059 napisał(a): ale w prosty sposób można wyciągnąć te 20KM.
to zdradź tę tajemnicę JAK.

A przyczyną awarii był zgnity kabel w głównej wiązce pod prawym reflektorem.
Opel Frontera A Sport "Calmini Youngtimer Dożywocie Edyszyn" 94'.
15 lat na forum
Avatar użytkownika
Ironcruz
Maniak
Maniak
 
Posty: 458
Obrazki: 1
Dołączył(a): 30 sie 2007 18:55:30
Lokalizacja: okolice poznania
Pochwały: 2
Województwo: Wielkopolskie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1991-1995

Re: [A 2.0] Nie chce odpalić

Postprzez tupek » 12 paź 2018 20:09:40

Niestety , wystarczy że się odsłoni trochę miedzi, i już kabelek gnije od środka.
U mnie działa LSD :)
Avatar użytkownika
tupek
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 1693
Obrazki: 12
Dołączył(a): 14 lut 2013 19:53:04
Lokalizacja: Dobruchna
Pochwały: 20
Województwo: Świętokrzyskie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: [A 2.0] Nie chce odpalić

Postprzez wiesio6669 » 21 gru 2018 18:00:16

Witam .
MI też wariuje silnik .
Czasami wogóle nie odpala.Na pych od razu.Objawy przy odpalonym silniku: silnik chodzi faluje a obrotomierz spada do zera.Czujnik położenia wału wymieniony.
wiesio6669
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 2
Dołączył(a): 15 gru 2015 20:54:48
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1995-1998

Re: [A 2.0] Nie chce odpalić

Postprzez cinek1983059 » 22 gru 2018 14:10:12

Ironcruz napisał(a):
cinek1983059 napisał(a): ale w prosty sposób można wyciągnąć te 20KM.
to zdradź tę tajemnicę JAK.


opisywałem juz to n forum kilka razy, ale bardzo proszę:głowica o oznaczeniu 18E, wtryski z 2.0 lub 2.2 16v, kolektor wydechowy 4-2-1, kolektor ssący lexmaul lub jakiś inny tuningowy, ułkad wydechowy 55-60mm i bariera 135km zastanie spokojnie przekroczona. w tym wypadku zmiana choćby samej głowicy z głowiczką na 18E da około 20km
3.2 V6 GTS, simex 37", lift bliżej nieokreślony, mosty patrol k260, snorkel, zderzaki stal, winch

EKIPA ŚLĄSKA
Avatar użytkownika
cinek1983059
Podszyszkownik
Podszyszkownik
 
Posty: 1203
Obrazki: 35
Dołączył(a): 26 lut 2013 11:48:21
Lokalizacja: Będzin
Pochwały: 5
Województwo: Śląskie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1991-1995

Re: [A 2.0] Nie chce odpalić

Postprzez Ironcruz » 06 lut 2019 13:50:13

cinek1983059 napisał(a):
Ironcruz napisał(a):
cinek1983059 napisał(a): ale w prosty sposób można wyciągnąć te 20KM.
to zdradź tę tajemnicę JAK.


opisywałem juz to n forum kilka razy, ale bardzo proszę:głowica o oznaczeniu 18E, wtryski z 2.0 lub 2.2 16v, kolektor wydechowy 4-2-1, kolektor ssący lexmaul lub jakiś inny tuningowy, ułkad wydechowy 55-60mm i bariera 135km zastanie spokojnie przekroczona. w tym wypadku zmiana choćby samej głowicy z głowiczką na 18E da około 20km

Dzięki. :mrgreen:
Opel Frontera A Sport "Calmini Youngtimer Dożywocie Edyszyn" 94'.
15 lat na forum
Avatar użytkownika
Ironcruz
Maniak
Maniak
 
Posty: 458
Obrazki: 1
Dołączył(a): 30 sie 2007 18:55:30
Lokalizacja: okolice poznania
Pochwały: 2
Województwo: Wielkopolskie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1991-1995

Poprzednia strona

Powrót do 2.0i



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron