Witamy ! |
---|
|
Arni napisał(a):Witam. Problem dotyczy silnika 2.0 pb +lpg. Więc tak - auto przestało jeździć mi na benzynie. Więc sprawdzam kabelki - 10V dochodzi do pompy, więc wyciągam pompę. I teraz tak - jak kręcę silnikiem z odpiętą pompą to napięcie jest na kostce , jak pompę podepnę spowrtotem i kręcę znów to napięcie zanika do 0. Sprawdzam miernikiem z funkcja pomiaru przejść - piszczy gdy sprawdzam oba piny z pompy tzn. pokazuje pełne przejście pomiedzy stykami.
Jeżeli jednak podepnę pompe bezposrednio pod akumulator to rusza i sie kręci.
Stawiam, że walnięta jest pompa chociaż objawy są niejednoznaczne. Ktos wie czemu sie to tak zachowuje albo co może być nie tak ?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość