Strona 1 z 1

[A SPORT] Adaptacja silnika krokowego

PostNapisane: 08 lut 2017 09:48:09
przez Kazik
Witam

Od kiedy kupiłem frontere pojawia się problem za wysokich obrotów na biegu jałowym (okolice 1500), przy lekkim przygazowaniu i odpuszczeniu normowaly sie do okolo 800-900.
Moja diagnoza: syf w silniczku krokowym, dużo się nie myliłem gdyż po zalaniu wd-40 wylało się z niego sporo czarnej mazi. Poleżał tak dwa-trzy dni i wczoraj go zamonowałem + przeprowadziłem coś takiego:

1. włączenie i wyłączenie zapłonu
2. drugi raz to samo
3. włączenie silnika, pochodził tak z 15min, po 5min obroty się unormowały, przełączył się na gaz i wskoczyły troszkę wyższe obroty do 1000, wyłączenie silnika i wyciągnięcie kluczyka
4. włączenie i wyłączenie zapłonu
5. odpalenie i jazda

No i teraz na biegu jałowym mam 1800 obrotów, a po przygazowaniu spada max do 1300.


Gaz bym wykluczył gdyż w zeszłym tygodniu był wymieniany filtr, przeprowadzona diagnostyka i test szczelności.
Macie może jakieś pomysły?

Re: [A SPORT] Adaptacja silnika krokowego

PostNapisane: 08 lut 2017 09:56:25
przez brum
Sprawdź jak chodzi na benzynie. Może być lewe powietrze lub przepustnica się nie domyka.

Re: [A SPORT] Adaptacja silnika krokowego

PostNapisane: 08 lut 2017 11:39:00
przez Kazik
Zaraz spróbuję ją przegonić na benzynie.

Co do lewego powietrza jaka jest dobra metoda? Słyszałem, żeby psikać czymś łatwopalnym po przewodach i jak silnik zwiększy obroty to znaczy, że jest nieszczelnie tylko nie wiem ile % pewności mi to da.

Re: [A SPORT] Adaptacja silnika krokowego

PostNapisane: 08 lut 2017 11:53:38
przez brum
100% jeśli się to dobrze zrobi.