[A2.0] X20SE Katastrofa !!! Silnik !!!

Witam nabyłem niedawno Frote A sport 1995r 2.0i X20SE 180tyś przebiegu przywiozłem ją z Holandi i co się okazało:
1. Ubywa płyn chłodniczy i śmierdzi ze zbiorniczka paliwem i jak by widać smużki oleju oraz nabija ciśnienie w układzie 30sek pracy silnika i już bardzo mocno odczuwalne
2. Silnik pracuje nierówno i brak mu mocy w trakcie pracy wyciągałem świece zapłonowe i przy 2 żadnej reakcji
3. strasznie dużo pary się wydobywa z rury podczas pracy silnika , tyle, że robi się lekka kałuża
4. Na zimnym silniku wskazówka ciśnienia oleju jest powyżej połowy 3/4, po rozgrzaniu spada na czerwone pole na wolnych obrotach
5. W trakcie pracy po wyciągnięciu bagnetu z miarką oleju pojawił się lekki dymek i wydobywał się z rurki , ponadto słychać było bulgotanie i klekot z rurki
6. Odkręciłem korek wlewu oleju i jest na nim maź koloru beżowego, kawa-z mlekiem
7. strasznie mi buczy puszka z filtrem powietrza w trakcie dodawania gazu, przepływomierz mam termiczny na 4 piny ale w dolnej części przewodu jest druga wtyczka na 5 pinów, poza tym klamry obudowy filtra od błotnika nie przytrzaskują pokrywy filtra tylko delikatnie je spinają gdzie obudowa jest luźna, więc pytam jakiego rodzaju jest tam obudowa z jaką przepływką mechaniczną czy termiczną
8. Od czasu do czasu zapala się kontrolka pomarańczowa z silnikiem i błyskawicą w środku
9. Podczas odpalenia i pierwszych 5 sekund pracy silnika po dłuższym przestoju świeci kontrolka oleju wraz z silnikową i słychać klekot
Proszę was o pomoc gdyż jestem zdesperowany i pokonany zakupem

1. Ubywa płyn chłodniczy i śmierdzi ze zbiorniczka paliwem i jak by widać smużki oleju oraz nabija ciśnienie w układzie 30sek pracy silnika i już bardzo mocno odczuwalne
2. Silnik pracuje nierówno i brak mu mocy w trakcie pracy wyciągałem świece zapłonowe i przy 2 żadnej reakcji
3. strasznie dużo pary się wydobywa z rury podczas pracy silnika , tyle, że robi się lekka kałuża
4. Na zimnym silniku wskazówka ciśnienia oleju jest powyżej połowy 3/4, po rozgrzaniu spada na czerwone pole na wolnych obrotach
5. W trakcie pracy po wyciągnięciu bagnetu z miarką oleju pojawił się lekki dymek i wydobywał się z rurki , ponadto słychać było bulgotanie i klekot z rurki
6. Odkręciłem korek wlewu oleju i jest na nim maź koloru beżowego, kawa-z mlekiem
7. strasznie mi buczy puszka z filtrem powietrza w trakcie dodawania gazu, przepływomierz mam termiczny na 4 piny ale w dolnej części przewodu jest druga wtyczka na 5 pinów, poza tym klamry obudowy filtra od błotnika nie przytrzaskują pokrywy filtra tylko delikatnie je spinają gdzie obudowa jest luźna, więc pytam jakiego rodzaju jest tam obudowa z jaką przepływką mechaniczną czy termiczną
8. Od czasu do czasu zapala się kontrolka pomarańczowa z silnikiem i błyskawicą w środku
9. Podczas odpalenia i pierwszych 5 sekund pracy silnika po dłuższym przestoju świeci kontrolka oleju wraz z silnikową i słychać klekot
Proszę was o pomoc gdyż jestem zdesperowany i pokonany zakupem



