Strona 1 z 1

[A 2.0] Traci moc

PostNapisane: 15 sty 2008 23:35:02
przez VOPRH
Witam.
Problema posiadam. Znajomy posiadacz cudu techniki znanego powszechnie jako Frontera skarży się, że autko narowiste mu się stało. Objawia to się tym że nagle , nie wiedzieć czemu , zaczyna tracić moc. Bak pełny, reszta zda się być galante, a to pieroństwo nie chce do przodu. Nie pomagają ani redukcja, ani dociskanie gazu do dechy. Zdesperowany udał się do serwisu celem odpytania komputra. Tam rzekli mu że komputer nic zeznać po dobroci nie chce. Ciekawym jest fakt że, po wyłączeniu silnika i krótkiej przerwie, silnik odzyskuje na jakie półtorej, dwa dni dawny wigor. Po czym a piać , od nowa.
Kruca fux, ratujcie ludzie, chłop na skraju wyczerpania nerwowego się znajduje i grozi targnięciem na życie rzeczonej Frontery.
Pozdrawiam.

PostNapisane: 16 sty 2008 00:38:39
przez nightman
Budujący post, ale to tak jak czytać o chorobie konia w stadninie...tylko nie do konca wiadomo o którego biega.
Zdało by się trochę więcej wiedzieć o rzeczonym pojeździe...

PostNapisane: 16 sty 2008 18:11:00
przez VOPRH
No... Kajam się bidny za własne gupote. Bo to nie dość że nie wiadomo któren kuń, ale i gdzie owa stadnina się mieści. ;)
Ale ad rem... Frotka z silnikiem C20NE , czyli Sport 2,0i. Rok budowy jest mi póki co nieznany, ale myślę że to akurat nie ma większego znaczenia.

PostNapisane: 16 sty 2008 18:25:57
przez brum
Ale traci moc na benzynie czy gazie?

PostNapisane: 16 sty 2008 20:12:54
przez VOPRH
Na benzynie. Silnik , jak w prawie napisano, benzyną jest pędzony.
Temat już jednak się lekko zdezaktualizował, bo dotarły do mnie wieści że znaleźli winowajcę . Jak tylko poznam szczegóły, podzielę się informacjami. A nuż, komu się na co zdają.

PostNapisane: 17 sty 2008 08:54:22
przez KOBZI
może przepływomierz szlak trafił i się komputer we froci mota

PostNapisane: 17 sty 2008 09:07:25
przez mazurkas007
Obstawiam :

- przebicie z instalacji WN
- EGR
- potencjometr przepustnicy
- coś z wężykami

PostNapisane: 17 sty 2008 12:11:51
przez Adam
Mój typ to za biedna mieszanka i powietrze ma lewe dojście gdzieś w przewodach paliwa

PostNapisane: 07 mar 2008 17:08:40
przez VOPRH
Witam.
Sorry że po długim czasie, ale...
Winowajcą okazały się jakoweś zanieczyszczenia w baku. Ponoć mechanicznie zatykały przepływ paliwa. Bliższych szczegółów niestety nie znam, ale ponoć po wypucowaniu baku i dookólnych ustrojstw problem minął i nie wrócił.
Pozdrawiam.

PostNapisane: 07 mar 2008 18:06:43
przez KOBZI
no to żeśmy wszyscy trafiliiiiii no nie ma co :D