Witamy ! |
---|
|
Cobreti25 napisał(a):No to proszę zdjęcie tego....
Z góry jest przewód, którym jest podawane powietrze z przepustnicy (on pękł! )
a na dole wchodzi do listwy wtryskowej.
I tyle z tego wiem....
Cobreti25 napisał(a):... z numerem... nie pomyślałem
Cobreti25 napisał(a):Dokładnie
0 280 160 221
Regulator ciśnienia paliwa na listwie!
Czyli, zepsuty wężyk powietrza miał wpływ na spalanie.
fly_jabko napisał(a):Faktycznie jest to dość kosztowna Część ja nie mogłem przez jakiś czas wogóle jej dostać (A 2,4i) a mój z przyczyn nie wiadomych zapchał się całkowicie. "Uczyniłem" go więc całkiem przelotowym i na wężu "powrotu" zainstalowałem uniwersalny z regulacją i wskaźnikiem. Ustawiłem na 3,5 bara (w oryginale i do dobrego odpalania wymagane są 3) poprawiła to odpalanie i werwę spalanie? może nie znacznie a ogólnie i tak na LPG hulam
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości