przez Huberek » 07 sie 2014 22:50:08
Właśnie uruchomiłem zegar ciśnienia oleju, założyłem właściwy, nowy czujnik (stary czujnik był jednopinowy)
Podpowiedzcie mi co jest grane bo wskazań zegara nie ogarniam, mianowicie jest tak:
Po odpaleniu zimnego silnika (właściwie jest lato) zegar ledwo podniesie się do 1/8 i stoi, no lipa myślę sobie ale cóż, musi być.
Pasy, światła, wsteczny, jadę w miasto.
Po piętnastu minutach, jak silnik się zagrzeje, wskazówka wędruje do samej góry na 7/8 i nic jej stamtąd nie ruszy.
Ładne rzeczy....
Po następnych piętnastu minutach, zegar zaczyna reagować na obroty silnika.
na obrotach jałowych spada do 4/8 (połowa skali) przy 1500 obr. wstaje do 7/8.....
Ktoś coś kojarzy ?? olej pełny syntetyk, wymieniany w kwietniu razem z filtrem .... Co tu jest grane ... ???
Czujnik nowy FAE, samochodem jeżdżę półtora roku, nic tu się nie dzieje, kontrolka gaśnie wzorowo.
Kupię do froty A:
głośniki wysokotonowe drzwi, wtyczki wentylatorów, światła przeciwmgielne
tel 519-079-254