Witamy !



[B 2.2] Problem z odpalaniem

Re: [B2.2]Problem z porannym odpalaniem

Postprzez adi-1978 » 13 wrz 2010 13:21:58

pod autem przy ramie z prawej strony na wysokości tylnego siedzenia :)
adi-1978
 

Re: [B2.2]Problem z porannym odpalaniem

Postprzez zielaq » 13 wrz 2010 13:28:34

merci :)
zielaq
 

Re: [B2.2]Problem z porannym odpalaniem

Postprzez ijido » 13 wrz 2010 20:48:24

hmmm... przyłączę się do problemu
przyzwyczaiłem się do tego ze Fronterzak pali od połowy zakręcenia nawet
wystarczyło zrobić cyk kluczykiem a ostatnio musi zakręcić ze 3-4 razy
i tak się zastanawiam czy któraś z rad doprowadzi mnie do celu
którym jest powrót do tego co było
a do tego potrzebuje jakby ktoś dał tu opis
gdzie dokładnie szukać elementów układu paliwowego i jakieś foty elementów:
- filtr paliwa
- ten zaworek do ciśnienia
- jak idą przewody paliwowe od zbiornika do silnika
- inny ważny element który można sprawdzić organoleptycznie
Fronterzak zielony? Nie, to Krypton Green Mica.
Krypton - Superman.
Green - Wojskowy kolor.
Mica - Pocisk rakietowy przechwytujący.

Sam lepiej bym tego nie wymyślił ^^.
Avatar użytkownika
ijido
Młodszy Guru
Młodszy Guru
 
Posty: 762
Obrazki: 0
Dołączył(a): 19 paź 2009 11:24:31
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 2
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera B 2.2i Long 1998-2004

Re: [B2.2]Problem z porannym odpalaniem

Postprzez barszczu24 » 14 wrz 2010 07:27:05

:D :D :D :D :P :P :P :P :boss: :boss: :boss: Odpala wreszcie na dotyk :>: .Bylo troche niepotrzebnych wydatkow (pompa paliwa,filtr paliwa,czujnik temperatury silnika,swiece,ok.300pln)-chociaz pompa byla juz chyba na wykaczeniu bo dawala o wiele nizsze cisnienie paliwa na listwe niz nowa ale trudno. Mechanior zauwazyl ze troche dziwnie pachnie benzyna w mojej frocie cos jak rozpuszczalnik nitro a ze w baku bylo ok 10l. dotankowalem 30 na statoilu i rano jestem happy odpalila na dotyk :beer: :boss:.Mam nadzieje ze tak juz zostanie. Na wszelki wypadek mechanior trzyma dla mnie nowa cewke i przewody wysokiego napiecia na podmiane ,coby ewentualnie sprawdzic.Pzdrawiam.
barszczu24
 

Re: [B2.2]Problem z porannym odpalaniem

Postprzez JJKILLER » 14 wrz 2010 11:30:30

To jak wyjeździsz to co zalałeś i zacznie znowu się stawiać przy odpalaniu, to wyczyść sobie zbiornik paliwa ponieważ dziwny zapach paliwa najczęściej jest skutkiem "czegoś jeszcze" w zbiorniku. U mnie śmierdziało kwasem i jak się później okazało, miałem prawie 6L wody z jakimś mułem, który skutecznie zapychał wtryskiwacze, a woda rozwaliła mi regulator ciśnienia na wyjściu z listwy wtryskowej (zardzewiała w nim metalowa membrana)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Miód jest dla mięczaków , prawdziwi twardziele żują pszczoły
http://bynajmniej.pl/bynajmniej-to-nie-przynajmniej
Avatar użytkownika
JJKILLER
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 4204
Obrazki: 13
Dołączył(a): 14 cze 2009 11:40:19
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 35
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [B2.2]Problem z porannym odpalaniem

Postprzez wmgaz » 27 wrz 2010 18:38:07

Dorzucę swoje pięć groszy bo sam miałem problemy z pierwszym rozruchem po nocy i winą było paliwo..... Po wypompowaniu starego i powtórnym zatankowaniu świeżym paliwem problem ustąpił całkowicie.Warto więc nieraz zacząć sprawdzanie od rzeczy najprostszych a w tym wypadku od tego co mamy w zbiorniku naszego samochodu bo często to co zatankujemy jest marnej a i w wielu przypadkach skandalicznej jakości i niepotrzebnie marnujemy czas i pieniądze na diagnostykę układów zarządzania pracą naszego silnika.
wmgaz
 

Re: [A2.0]Problem z porannym odpalaniem

Postprzez zielaq » 08 paź 2010 09:09:22

i ja się dopiszę i przedstawie sytuację. nie jest może jakaś tragiczna (po wymianie kabli, świec filtrów) wszystko jest ok poza jedną rzeczą.
podczas porannego odpalania (auto bezgarażowe :P ) jest tak ze jak przekręcę kluczyk odpali odrazu, ale tak na niecałą sekundę i zgaśnie, ponownie odpalę i już jest elegancko.
nie ukrywam ze jest to dość uciążliwe, chociaż nie stanowi jakiegoś niewiadomo jakiego problemu.
dodam iż jestem na 99% pewien ze nie jest to kwestia imo. bo przykładam ten plastik i zaczyna ciągle świecić i po zgaśnięciu silnika już nie muszę przykładać i odpala bez problemu.

Zapomnialem dodać że to dotyczy A 2.0
zielaq
 

Re: [B2.2]Problem z porannym odpalaniem

Postprzez tomik » 08 paź 2010 19:08:57

pisze dla potwierdzenia że najczęstrzą przyczyną ciężkiego odpalania jest pompa paliwa w większości piszących na ten temat po wymianie problem ustąpił u mnie także w popszednią sobotę wymieniłem pompę t do dziś pali od pierwszego


Ogune podziękowania dla wszystkich za rady
tomik
 

Re: [B2.2]Problem z porannym odpalaniem

Postprzez sylwian70 » 09 paź 2010 19:29:45

Na moim przykładzie też mogę potwierdzić że po wymianie pompy paliwa pali od pierwszego i już nie jest taki zamulony,na zimnym silniku chce się toczyć i jechać.Co prawda przed wymianą pompy wypaliłem dwa pełne zbiorniki paliwa aby dobrze wszystko się przepaliło,przeczyściło. Pompa mi siadła ze szedł niekiedy tylko na pół gazu bo mu brakowało oktanów.Nowa pompa i znikł problem że zapalił na sekunde i zdechł i dopiero za drugim razem już cykał,zamulenie na zimnym silniku- ciężko było mu się zebrać.Teraz pompa nowa i pali lepiej,i na zimnym żwawszy :>:
sylwian70
 

Re: [B2.2]Problem z porannym odpalaniem

Postprzez zielaq » 09 paź 2010 22:24:35

ok a czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć czy aby dostać się do pompy (sport A) to trzeba wykręcić to mocowanie tylnej kanapy?? (wglebienie z prętem poprzecznym) próbowałem się do tego dobrać i niestety urwały się 2 sruby, więc podejrzewam że 2 kolejne też pojdą. pytanie czy dobrze kombinuje ze tamtedy właśnie można się do pompy dostać
zielaq
 

Re: [B2.2]Problem z porannym odpalaniem

Postprzez Wookash » 09 paź 2010 23:58:30

Od środka samochodu się do pompy nie dostaniesz. Musisz odkręcić 4 śruby mocujące kosz zbiornika do ramy od spodu samochodu. Wcześniej wyjeździj benzynę aby był bak lżejszy. Odkręć też wąż od wlewu. Jak opuścisz cały kosz z bakiem to będziesz miał dostęp do pompy. Uważaj na rurki wychodzące z pompy jak masz metalowe mogą być skorodowane.
Wookash
 

Problem z odpalaniem

Postprzez Animallive » 02 lis 2010 20:57:24

Panowie pomocy dzisiaj jade sobie na trening a tu nagle moja frontera b ( 2.2 PB 98r) zaczeła głupieć wskoczyła na wysokie obroty 3.5 tys zjechałem na pobocze zgasiłem ja i dopiero zaczoł sie problem nie chciała odpalic dławiał sie dusiła wlczyłem z nia jakies 25 minut poczym wkoncu odpaliła ale znowu to samo wysokie obroty a i z rury jak odpaiła kopciło strasznie panowie pomocy
Animallive
 

Re: Problem z odpalaniem

Postprzez brum » 02 lis 2010 21:25:06

Sprawdź błędy. Jak dymi na czarno to jest coś z mieszanką paliwową. Mogła lambda paść.
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Problem z odpalaniem

Postprzez Animallive » 02 lis 2010 21:38:08

kurde lambda jest nowa dzwoniłem do mechaniora podobno silniczek krokowy mam jeszcze pytanie co myslicie o włozeniu 2.5 v6 od omegi czy jest to mozliwe
Animallive
 

Re: Problem z odpalaniem

Postprzez STRUNA » 02 lis 2010 21:47:17

Kolega Wikked coś pisał o tym pomyśle V6 ale sprawa ucichła.
Pisałem do niego ba sam szukam czegoś dobrego na swapa ale cichosza.
STRUNA
 

Re: Problem z odpalaniem

Postprzez brum » 02 lis 2010 21:47:32

Silniczek krokowy jest od obrotów ale nie od dymienia. 2.5 można włożyć jeśli skrzynia podejdzie.
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Problem z odpalaniem

Postprzez Animallive » 02 lis 2010 21:52:19

no własnie mi trzyma 3 tys jak tylko uda sie go odpalic bo strasznie ciezko mu to idzie
Animallive
 

Re: Problem z odpalaniem

Postprzez JaGrab3 » 03 lis 2010 01:18:03

Lambda nie ma takiego wpływu na działanie silnika, co najwyżej widzisz jej padnięcie na CE lub na spalaniu. Pozatym lambda nie jest wogóle brana przy zapalaniu, dopiero po paru sek. kom ją bierze pod uwage.
Napisz coś więcej o okolicznościach tego zdarzenia, czy przyspieszales, czy jechales ze stałą prędkością itd, czy stało sie to nagle, czy wczesniej silnik mial jakąś czkawkę...

Czy przypadkiem nie strzelił ci gaz??? nie wiem czy masz wogóle.

Sprawdz szczelnośc dolotu, ew. przewód odpowietrzania skrzyni korbowej, przewody podciśnienia, przepływkę.
Czarny SIGNUM 2.0 Turbo, Astra II
Było: B 3.2 V6 Manual,Mitsubishi Galant Sport Edition,Carisma 1.6,civic 1.5
ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
JaGrab3
Guru
Guru
 
Posty: 833
Dołączył(a): 15 wrz 2010 22:32:35
Lokalizacja: KR
Pochwały: 2
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Problem z odpalaniem

Postprzez brum » 03 lis 2010 12:35:54

Możliwe że się krokówy zawiesił.
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Problem z odpalaniem

Postprzez Satan » 03 lis 2010 13:14:19

brum napisał(a):Silniczek krokowy jest od obrotów ale nie od dymienia. 2.5 można włożyć jeśli skrzynia podejdzie.


dymi i ciężko odpala bo silnik szmelc.
a reszta pasuje do krokowego ;)
Pozdrawiam.
Satan.

Frontside service
https://www.facebook.com/frontsideservicepl
Przeróbki i budowa aut terenowych.
tel.600785219
Avatar użytkownika
Satan
Młodszy Guru
Młodszy Guru
 
Posty: 727
Obrazki: 34
Dołączył(a): 11 paź 2009 09:20:11
Lokalizacja: Poczesna k. Częstochowa
Pochwały: 2
Województwo: Śląskie
Samochód: Frontera A 2.4i Long 1991-1995

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do 2.2i



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość