Strona 1 z 1

[B 2.2] Błąd położenia wałka rozrząd

PostNapisane: 10 paź 2011 17:47:03
przez Grześ1981
Witajcie.

Mam pytanie dotyczące w/w błędu, w sumie to awaria jest zdiagnozowana, oprócz tego że świeci mi kontrolka (pomarańczowa) to auto jeździ normalnie i zachowuje się normalnie. Proszę napisać co może się stać jeżdżąc z taką usterką, oczywiście wymiana to nie problem....tylko że obecnie nie mam kiedy zostawić auta u mechanika.

Re: [B2.2] Błąd (połorzenia wałka rozrządu)

PostNapisane: 12 paź 2011 22:11:16
przez wild
Jeżdżę tak już 3 lata.... z tym błędem. Do dzisiaj nie widzę potrzeby tego zmieniać. Ale każda Frota jest inna, szczególnie od strony elektroniki.

Re: [B2.2] Błąd (połorzenia wałka rozrządu)

PostNapisane: 13 paź 2011 09:04:29
przez Grześ1981
Wielkie dzięki za odpowiedź, wczoraj byłem u mechanika i to samo mi powiedział, jeżeli mi tylko kontrolka nie przeszkadza, to trzeba jeździć. Te typy tak mają, a wymiana czujnika może w cale nie pomóc.

Pozdrawiam:)

Re: [B2.2] Błąd (połorzenia wałka rozrządu)

PostNapisane: 13 paź 2011 18:08:49
przez bodzio5555
Ja w swojej Frotce wymieniłem ten czujnik na nowy i błąd jak się pojawiał tak się pojawia.

Re: [B2.2] Błąd (połorzenia wałka rozrządu)

PostNapisane: 13 paź 2011 19:39:13
przez maciar
Tak bo standardowo to nie czujnik a okablowanie idące do niego.

Re: [B2.2] Błąd (połorzenia wałka rozrządu)

PostNapisane: 13 paź 2011 19:50:17
przez Grześ1981
..czyli wymienić należy okablowanie??...., proszę napisać czy ktoś to wymieniał, jak to wygląda i czy są z tym problemy?

Re: [B2.2] Błąd (połorzenia wałka rozrządu)

PostNapisane: 13 paź 2011 23:08:09
przez brum
Popatrz na wiązkę to sam się dowiesz czy są problemy.

Re: [B2.2] Błąd (połorzenia wałka rozrządu)

PostNapisane: 14 paź 2011 08:05:25
przez jrzeuski
Grześ1981 napisał(a):..czyli wymienić należy okablowanie??...., proszę napisać czy ktoś to wymieniał, jak to wygląda i czy są z tym problemy?
Czujniki Halla (m.in. czujniki obrotu różnego rodzaju elementów) wymagają dobrego ekranowania kabla. Wystarczy, że jest uszkodzona powłoka i zaczynają się pojawiać zakłócenia w transmisji sygnału. A zaśniedziały styk we wtyczce to już prawie pewne zaświecenie kontrolki. W samym czujniku właściwie nie ma co się zepsuć.