autor wątku pisze że pali bez problemu gdy podpina go do kabli lub pisze ,,ponowne podpięcie na krótko'' -rozumuje że chodzi o kable rozruchowe? odpowiedzi padły co trzeba sprawdzić lub niech kolega rozwinie bardziej szczegółowo co gdzie jak i kiedy bo zanudza mnie

no i czy sprawdzał naładowanie akumulatora,bo tak jak pisze trzeci jakaś zwierka może pożerać prąd z akumulatora i będziemy dumać niepotrzebnie i błądzić.Kolego tak domowym sposobem najpierw naładuj akumulator bo że nowy to nie znaczy że sprawny,po naładowaniu gdy będziesz podpinał klemy sprawdź czy nie następuje iskrzenie w momencie podpinania klemy(oczywiście wszystkie odbiorniki prądu w aucie wyłączone)sprawdź czy jak już odpalisz załączysz światła i odepniesz kleme światła będą świecić silnik chodził co będzie oznaczać że alternator ładuje i daje prąd na akumulator,zacznij od najprostszych spraw tak na oko sprawdź czy jakiś kabelek od alternatora się nie urwał,przetarł,sprawdź naciąg paska klinowego alternatora bo to co piszesz wszystko wskazuje na akumulator.Sprawdź jeszcze masę przy silniku to taki warkocz przykręcony gdzieś od spodu silnika do blachy budy.I napisz ;;co podpinasz na krótko'' bo jeśli kabel od cewki rozrusznika to problem może być w stacyjce lub na drodze miedzy stacyjką- przekaźnikiem a elektromagnesem rozrusznika.Przekaźnik od elektromagnesu rozrusznika jest chyba w słupku przy lewej nodze.