Witamy ! |
---|
|
Michał napisał(a):Sprawdź czujnik położenia przepustnicy TPS. U mnie on taki problem powodował - a podejrzenie było że silnik krokowy. Czujnik temperatury raczej tak dużych wzrostów nie powinien powodować, choć ... . Jeśli już to sprawdź czujnik temp dla ECU bo są dwa jeden na deskę (jednoprzewodowy) a drugi dla ECU (dwu przewodowy) jeśli coś to może szaleć ten drugi - według niego steruje się też wentylatorem.
Ten wentylator przy 80 stopniach jest dziwny ale to może być jeszcze inny problem - sławny szalejący licznik.
Podepnij Frotkę do kompa i zobacz czy są jakieś błędy to sporo powie co tam w motorze piszczy
cinek1983059 napisał(a): jeszcze bym sprawdził czy nie ma przepadkiem jakiejś nieszczelności w całym dolocie.
mjvd89 napisał(a): czujnik przepustnicy powodowal by raczej falowanie obrotow niż ciagle stanie
mjvd89 napisał(a):a może to wina tegoż czujnika??- http://www.motocentrum.pl/czujnik-predk ... 0720347,pr
wie ktoś gdzie go znaleźć pod maska??
Zerrafin napisał(a):Drodzy Koledzy,
chciałbym odświeżyć temat. Wczoraj wywalił mi błąd P0342- niski sygnał wyjściowy czujnika wałka rozrządu. Zamierzam go wymienić i teraz pytanie do Was. Czy ktoś w silniku [B] 2.2 benzyna wymieniał go na oryginał od omegi B 2.0? Sądząc po wyglądzie różnią się one minimalnie (wtyczka ma trochę inny kształt) i zastanawiam się, czy od omegi podejdzie, a jak wiadomo chciałbym, żeby wymiana była w rozsądnym przedziale cenowym...
Tak wygląda używany czujnik, wyjęty z froty:
http://allegro.pl/frontera-b-czujnik-po ... 56448.html
a tak od omegi 2.2 i omegi 2.0:
http://allegro.pl/czujnik-walka-rozrzad ... 06447.html
http://allegro.pl/czujnik-polozenia-wal ... 77663.html
Z góry dziękuję za waszą pomoc,
Marcin.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości