cinek1983059 napisał(a): jeszcze bym sprawdził czy nie ma przepadkiem jakiejś nieszczelności w całym dolocie.
No święte słowa zwłaszcza jeśli masz ubogą mieszankę to może gdzieś lewe powietrze ciągnąć (lepiej to zrobić żebyśmy nie podpowiadali Ci zaraz jak się głowicę ściąga).
Czujnik temperatury silnika jest z tyłu silnika od strony grodzi. Jak stoisz przodem do silnika to musisz włożyć rękę między silnik i gródź i tak bardziej po prawej obok zaworu EGR będzie pionowo wkręcony ten czujnik (zaraz obok i trochę poniżej jest czujnik na deskę - wkręcony jest poziomo) - trzeba rurę dolotu zdjąć to się jakieś tam podejście zrobi. Spokojnie znajdziesz.
Tak właśnie pomyślałem nad tym EGRem. Bo na jego temat opinie są różne (rzadko pozytywne

) i ten on potrafi się wieszać w pozycji otwarty, wtedy dostajesz przez niego lewe powietrze z wydechu do dolotu. Najprostsze rozwiązanie to go zaślepić, odkręcasz dziada (dwie śruby na torx) i pod nim jest uszczelka, dorabiasz z blachy taką samą ale bez żadnych otworów i gotowe. Nawet na Allegro ktoś kiedyś sprzedawał takie gotowe bo to w astrach chyba też się zaślepiało.
Jeśli więcej błędów nie masz to poszukaj czy nie ma nieszczelności w dolocie, może ewentualnie ten czujni jak już zamówiłeś do tego jeszcze wszelkie podciśnienia (cześć jest taka sobie założona tylko na króćce więc może coś spadło albo się pękło).
Jak masz LPG to uboga mieszanka może być winą ustawienia instalki - wtedy do gazownika ale jak już będzie motor dobrze chodził żeby Ci nie regulowali na walniętym silniku. Najlepiej wtedy odepnij LPG (bezpiecznik wyjmij) odłącz klemy aku albo usuń błędy fejsem i zobacz co się będzie działo na samej benzynie. Jak będzie ok to LPG.
Ogólnie zacznij od doprowadzenia do ładu silnika na Pb a potem zobacz jak się ma LPG.