Strona 1 z 1

[A 2.2] Czy silnik 2,2i od omegi z 2001r będzie pasował

PostNapisane: 21 lut 2009 15:56:21
przez Chlebek
witam !!!!!!
Mam mały problem z moją fronterą 97r 2,2i ecotec gdyż poszedł mi silnik i poszukuje innego . mój problem polega na tym że znalazłem silnik od omegi z 2001r 2,2 czy on bedzie paszwał do mojej frotki.
Pozdrawiam !!!!!!
ps. czekam na ddpowiedzi

Re: Czy silnik 2,2i od omegi z 2001r będzie pasował

PostNapisane: 21 lut 2009 22:41:16
przez makar
z tego co się orientuje to się różnią jutro sprawdze dokładniej ale chyba trochu inna elektryka

Re: Czy silnik 2,2i od omegi z 2001r będzie pasował

PostNapisane: 22 lut 2009 20:00:54
przez Chlebek
makar napisał(a):z tego co się orientuje to się różnią jutro sprawdze dokładniej ale chyba trochu inna elektryka

Będe strasznie wdzięczny za pomoc .

Re: Czy silnik 2,2i od omegi z 2001r będzie pasował

PostNapisane: 22 lut 2009 22:12:34
przez makar
to tak w omedze występuje układ wyrównoważenia drgań taki jak we frocie B
inna całkiem elektryka po przełożeniu nie będzie działał z twoim komputerem

Re: Czy silnik 2,2i od omegi z 2001r będzie pasował

PostNapisane: 23 lut 2009 10:21:03
przez Chlebek
makar napisał(a):to tak w omedze występuje układ wyrównoważenia drgań taki jak we frocie B
inna całkiem elektryka po przełożeniu nie będzie działał z twoim komputerem

Dziękuje za pomoc ???

Re: Czy silnik 2,2i od omegi z 2001r będzie pasował

PostNapisane: 23 lut 2009 18:53:42
przez Janek 44
makar napisał(a):to tak w omedze występuje układ wyrównoważenia drgań taki jak we frocie B
inna całkiem elektryka po przełożeniu nie będzie działał z twoim komputerem

A to dlaczego? :shock:

Re: Czy silnik 2,2i od omegi z 2001r będzie pasował

PostNapisane: 23 lut 2009 21:31:15
przez makar
już sprawdziłem dokładniej ta więc:
Frontera układ MOTRONIC M1.5.4 wtrysk sekwencyjny, czujnik położenia wału korbowego i wałka rozrządu, przepływka z płytka grzejną EGR, odprowadzanie par paliwa, regulacja biegu jałowego poprzez zawór dodatkowego powietrza ( taki jak w C20 Ne)
Omega B oba silniki 144 i 147 KMukład SIMTEC 71, wtrysk sekwencyjny, dwie sondy lambda, regulacja jałowego poprzez silniczek krokowy, reszta podobnie jak we froci.
Nie wiem ale zdaje mi się że dół silnika jest taki sam, może głowica też ale oprzyrządowanie i sterowanie inne