Ok - dzięki jutro zamawiam nową chociaż niby ta co jest to też nowa - tak mówił sprzedający ale ile w tym prawdy to nie wiadomo - myslałem że może jest koło pompy jakis zaworek zwrotny
jeszcze raz dzięki za podpowiedz
Witamy ! |
---|
|
darco111 napisał(a):Dziś dzwoniłem za pompką i gość mi powiedział że są 2 rodzaje - pytał czy w mojej są 2 wejścia na wezyki czy 1 no i ciul bo myślałem że od środka jest dostęp do pompy a tu zonk pod wykladzina nie ma nic chyba trzeba bak odkręcić
darco111 napisał(a):Tak własnie - mam problem z odpalaniem po nocy lub dłuższym postoju , narazie ratuję się takim sposobem ze kilka razy daję na zapłon jakbym swiece podgrzewał w dieslu i wtedy lepiej i szybciej odpala.
Sprawdzaliśmy ciśnienie na listwie wtryskowej - po nocy 0 - po odpaleniu ok 2.3 bara po przygazowaniu podnosi się do 2.8 bara - po zgaszeniu silnika spada od razu do 0
Podczas jazdy nic raczej nie dolega - nie dusi się ani tym podobnego - tylko że chyba muł albo mam takie wrażenie bo drugie auto mam vectrę c 2.0 turbo
Tydzień temu odebrałem od mechanika.
Zrobiona głowica
czujnik temperatury cieczy dwupinowy
wszystkie uszczelki egr i cała reszta
rozrzad wraz z pompą wody
kable świece
paliwa w baku ok 30 L
akumulator nówka 72 Ah
Ogólnie wszytko porobione przez sprzegło hamulce zawieszenie chłodnica termostat i wiele innych rzeczy - nawet opony nówki - tylko to odpalanie zostało
autem poruszam sie na co dzień i trochę trudno znowu do mechaniora wstawiać żeby szukał i trzymał frotę kilka dni
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości