przez jrzeuski » 02 wrz 2010 12:49:35
Tak w skrócie na czym to polega:
- znajdujesz pod maską przewód paliwowy idący od baku do filtra paliwa (zakładam tu, że filtr paliwa jest pod maską, jeżeli jest w podwoziu, to najpierw trzeba go przenieść pod maskę, bo po zmocie dalej musi być za pompą)
- wybierasz sobie miejsce na trasie wężyka (lub w jego pobliżu), gdzie byś chciał umieścić pompę i kombinujesz dla niej odpowiednie mocowanie (najprościej obejmę z paska blachy)
- odłączasz wężyk od filtra paliwa i podpinasz go na wejście pompy odcinając nadmiar (o ile jakiś został).
- odciętym kawałkiem wężyka (albo nowym jak brakuje) łączysz wyjście pompy z filtrem paliwa.
- do baku wkładasz kosz od diesla albo w oryginalnym koszu łączysz ze sobą wężyki, które wchodziły do pompy.
Tym sposobem kwestia przepływu paliwa jest załatwiona, ale trzeba jeszcze zmotać elektrykę:
- odcinasz oryginalną kostkę przy baku (chyba, że masz drugą) spisując podłączenie przewodów (zasilanie/masa)
- znajdujesz skąd idzie zasilanie na pompę w baku i w tym miejscu wpinasz nowy kabelek, który pociągniesz do pompy pod maską. Podpowiem, że zasilanie idzie z bezpiecznika podpiętego do przekaźnika wtrysku paliwa. Ten sam bezpiecznik zasila też sondę lambda, więc łatwo będzie znaleźć który to.
- w pobliżu nowej lokalizacji pompy znajdujesz punkt, z którego pociągniesz masę (można też bezpośrednio z klemy akumulatora)
- jak już skompletujesz oba kabelki, to zarabiasz kostkę, podpinasz ją do pompy, odpalasz samochód i jeździsz.
Autor postu otrzymał pochwałęNo mud, no funFrota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition naprawy i motanie Frotek SMS/PW/email/czat.