Witamy ! |
---|
|
STRUNA napisał(a):Witam!
Wyjąłem z baku pompę paliwa bo nie odpala mi auto na Pb, na sucho po przełączaniu stacyjki pompa nie pracuje ale gdy wyjąłem ją i podpiąłem pod prostownik działa. Nie wiecie czy po drodze są jakies bezpieczniki lub przekaźniki? Albo jaka może być inna przyczyna niepracowania gdy zamontowana? Immobilaizer ma coś wspólnego czy on odcina działanie pompy?
konik napisał(a):@STRUNA a sprawdź jeszcze czy w trakcie kręcenia rozrusznikiem pompuje?? W 2.0 pompa działa tylko po wykryciu przez komputer obrotów wału korbowego.
adi-1978 napisał(a):Możesz sprawdzić bez wyciągania
pod maska na listwie wtryskowej
tam jest taki ala zaworek, ale nie wiem czy uda sie bez przyrządu
adi-1978 napisał(a):Tak sobie pomyślałem, że jeszcze możesz odkręcić przewód zasilający listwe wtryskową i tam sprawdzić ręką na wyczucie. Przy poprawnym działaniu pompy powinieneś mieć około 3 bary ciśnienia
tylko ktoś musiałby zakręcić Tobie silnikiem, żeby pompa się włączyła
makar napisał(a):zakładam zewnętrzną z różnych przyczyn nieco modyfikuje kosz pompy.
makar napisał(a):nie zgodzę sie z powyższym postem w zupełnosci. Regulator steruje tylko wartoscią ciśnienia w listwie wtryskowej jeśli jest za duże otwiera sie jak za małe poszostaje zamknięty...
Jeśli poszła w nim sprężyna lub membrana to paliwo będzie się cały czas przelewało przez listwę a bez odpowiedniego ciśnienia wtryski nie wstrzelą odpowiedniej ilości paliwa
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość