Strona 1 z 1

[A2.4]Problem z układem zapłonowym

PostNapisane: 15 gru 2011 20:56:37
przez filarm
Witam, mam taki problem niedawno wymienilem pompe paliwa i krotko sie cieszyłem dobra praca silnika otorz podczas pierwszego wyjazdu silnik zaczął pracować jakby nie na wszystkich cylindrach pozniej stopniowo tracil moc i obroty tak ze zostaly mu tylko wolne obroty...a pod gorke malutka gdzie normalnie na 5 biegu jade jechalem ledwo na 1 na reduktorze :shock: i to na polsprzegle :shock: wolne obroty ma na dodanie gazu nie reaguje prawie wogule chyba ze naciskam gaz polsacyjnie to wtedy moze fgo do ok 2-3tys wykrecic na luzie ale tylko na chwile...a i jak dotknalem sie kabli wys napiecia to tak mnie walnelo :killer: to bylo w niedziele a w poniedzialek juz nie zapali wogule :wsciekly: wymienilem kable wysokiego napiecia i zadnej roznicy zobaczylem jednak bo bylo juz ciemno podczas wymiany ze jak krece rozrusznikiem to te kable swieca miejscami na niebiesko :shock: zwlaszcza ten od cewki do kopułki...a cewke tez wymienilem i tez bez roznicy...dzis zaraz wymienie swiece mam tez czujnik wału w domu tylko nei wiem jak wyjac ten stary bez demontazu oslony dolnej...POMOCy bo juz nie wiem co jest z tym autem...kody bledow 31 i 61 zawsze takie mam a auto chodzilo dawniej...

-- Dodano 15 gru 2011 20:58:54 --

o kurde OTÓŻ sie pisze sorry za błąd :D

Re: [A2.4]Problem z układem zapłonowym

PostNapisane: 16 gru 2011 03:46:43
przez JJKILLER
Wyciągnij listwę wtryskową i wyczyść wloty i wyloty na wtryskiwaczach, wymontuj silnik krokowy i na noc zatop go w nafcie, sprawdź czy na gumie między filtrem a przepustnicą nie masz dziury, sprawdź czy między pompą paliwową a wyjściem ze zbiornika nie poluzował się przewód paliwowy, wymień świece. Czemu Ci przewody świecą to nie wiem ale może kupiłeś złe (od innego modelu).