OPIS WSTEPNEGO MONTAZU WALKOW PO NAPRAWIE GLOWIC
przed demontazem walkow rozrzadu z glowic ,ustawic walki na znaki fabryczne i zablokowac srubami m5 zebatki od tylu wkrecajac aby sie nierozprezyly zebatki tlumiaco naprezajace,jezeli ktos zapomnial zrobic te czynnosc w imadle
Napisami do gory wtedy znaki sa na dole
Lewa glowica kierowcy LI LE podwojne kropki z pojedynczymi kropkami na walku posrednim
PRAWA GLOWICA pasazera RI RE pojedyncze kropki z pojedynczymi kropkami na walku posrednim
Znaki na dole musza sie pokrywac z kropkami na walku posrednim
ustawienie paska rozrzadu opis
Tlok do gory na Lewa glowica 1 cylinder (2 w rzeczywistosci) zielona kreska z kolka na znak na pokrywie zaworow , krzywki do gory do siebie zwrocone >palenie zaplonu
3cylinder prawy (5 w rzeczywistosci) zielona kreska z kolka na znak na pokrywie zaworow, krzywki walka zwrocone do siebie na dole > kat wspolotwarcia
Wal korbowy znak na malym kolku z prawej strony z kreska na obudowie
Na nowym pasku istnieja kreski biale (nie zawsze idealnie narysowane odchylka o pol zeba ) kropkowana kreska na znak na kole na dole Po lewej stronie kolka
tel 507112685 jezeli cos jeszcze chcecie wiedziec
dla niedoswiadczonych za to powinna byc flaszka
SILNIK JEST BEZKOLIZYJNY PO ZERWANIU PASKA NALEZY USTAWIC ROZRZAD JAK POWYZEJ OPISALEM
ZAPISAC DLA POTOMNYCH
zdjecia moge przeslac na email