Witamy ! |
---|
|
Sewek94 napisał(a):Kolego, ale czy ja powiedziałem, że przeraża mnie 205 KM i V6? Nie tu nie chodzi o to, liczyłem że kupuje auto w bdb stanie a okazało się tak jak widać NIESTETY... To, że auto bierze nawet 10l oleju /1000 nie kwalifikuje się do "sądzenia się z poprzednim właścicielem"
Sewek94 napisał(a):Cześć Wam! Jestem nowym użytkownikiem forum, posiadam Frotkę(3.2 automat+LPG,99r,230tys/przebiegu) od 6 miesięcy, zrobiłem w niej już nowe progi, wyprawki i parę drobnych napraw. Nie daje mi spokoju fakt iż dolewam 2l litry oleju na 1000km, co dziwne autko nie dymi praktycznie wcale a olej znika, pod spodem brak wycieków. Powiedzcie mi czy to na 100% będą pierścienie czy coś innego? Bo jeśli tak to wyliczając sobie remont kapitalny tego silnika(bo przecież nie wymienię samych pierścieni) to koszt mnie delikatnie mówiąc przerasta. A tu jest chcę dokupić opony, zrobić lift i kilka rzeczy. Druga sprawa jest taka, że autko chodzi idealnie na LPG( nie sekwencja) a na benzynie nie trzyma obrotów i gaśnie, jedynie jak nacisnę na pedał to chodzi, odpala na benzynie bez wciskania gazu ale gaśnie po 4 sekundach, wymieniony silniczek krokowy i nadal to samo. Pokazuje błąd czujnika położenia wałka rozrządu, ale w miejscu gdzie czujnik powinien być to go nie ma . Gdy ją kupowałem wszystko działało idealnie, na dzień dzisiejszy mam dylemat czy to auto trzymać, naprawiać czy po prostu sprzedać i kupić coś innego?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość