| Witamy ! |
|---|
|
|









sebano79 napisał(a):Nie chodzi o usunięcie nagaru tylko o ewentualne odblokowanie zapieczonych w tłoku piercieni.



przemekcrx napisał(a):Moim zdaniem problem jest w pierscieniu zgarniającym oliwę![]()
Olejowy tylko smaruje gładz cylindra.
Przy remoncie zniwelowalem ten problem w firmie która zajmuje się produkcją pierscieni zrobili mi takie jakie chciałem![]()
Olejowy jednolity ze sprężynką w środku, natomiast zgarniający jest z fazką od dołu by ściągał oliwę w dół cylindra.
Ciśnieniowy-uszczelniający też dałem inny..
Byłem na Chorwacji, Albani kilka razy w Austri u brata jest mega....Jest moc auto fruwa jak na takiego kloca....




przemekcrx napisał(a):Znalazłem kilka fot na fotosiku pl. ale słaba jakość , starego kompa zutylizowała moja żona

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości