Właśnie, że teraz tylko na benzynie Myślałem, że to wina zimnego silnika ale po przełączeniu na LPG szarpanie znika , co też się wiąże z osiągnięciem pewnej temperatury. Ale jak ręcznie przełączyłem na PB to znowu szarpał. Na gazie śmiga elegancko.
Sprawdź który cylinder nie pracuje, ja obstawiam instalacje wyłączenia wtrysków przez LPG. Lub pęknięta porcelanka świecy przy szczelinie. Oba te przypadki to z mojej Frotki.
Taki objaw pasuje do konającej pompy paliwa. No ale jeżeli świece są z niepewna przeszłością to od tego bym zaczął. Kupić dedykowane do froty i wtedy szukać dalej.
To jednak znowu lewe powietrze. Zasysa przy wkrętce LPG w kolektorze. Na LPG jest ok bo mapy ciągle mam ustawione na bogato. Czym to uszczelnić? Klej do gwintów? I dlaczego ciągle nowa dziura się znajduje... To już trzecia... Chyba udało się zlokalizować największą dziurę i myślę, że to właśnie ona powodowała najwięcej problemów. Przy okazji wymienię pompkę. Nie wiadomo jakie ta ma ciśnienie po latach. Dam znać po wymianie.
U mnie był zwykły choć powinien być raczej taki właśnie karbowany. Pewnie właśnie dlatego pękł. Trudno. Na wekeend potrzebuję auta więc wsadzę też zwykły. Ale ten karbowany zamówię na zapas. Dzięki za podpowiedź. I mam jeszcze pytanie. Zakupiona przeze mnie pompka jest identyczna z tą co siedziała w baku poza jednym szczegółem. W nowej jest dodatkowy króciec, który nie wiem do czego służy. Ktoś się orientuje? W oryginalnej tego nie ma. A wszystkie pompki na allegro taki teraz mają. [/url]
Filterek jest, ale on idzie z drugiej strony na wlot paliwa. Na załączonej fotce jest duży plastikowy króciec wylotu i mały mosiężny. Nie wiem do czego jest ten mały, bo w oryginale go niema. Odpowietrznik ?
Faktycznie to jest od góry, u mnie takiego czegoś nie było bo kupiłem od sintry wraz z filtrem wstępnym. Może to odpowietrzenie, ale po co by było zakończone króćcem ? Wygląda jak od podciśnienia . Zamontuj i obserwuj - każdy lekarz tak Tobie zaleci.